Gå til innhold

slett

mma1984
 Share

Anbefalte innlegg

Du burde vente til mai også heller kjøpe min. Godkjent ombygget. Donorbilen hadde gått 135.000,-...

Ny lakkert i fargen spacegrey.. Svart takktrekk, svart vader, svart gulvteppe, fk coilovers. Powerflex hele veien. Og da mener jeg hele veien. GSP alu og poly bærearmsforinger foran, GSP camberstag bak, k-sport topplager bak, GSP topplager foran med justerbar camber og caster, nye endeledd, nye bremserør hele veien, nye stålomspunnede bremseslanger, litt sotede ruter bak, Splitter ny komplett orginal giroverføring, m girkule med lys, superspring 2x2,5'' rustfritt effektanlegg, Nye borra og slissa skiver hele veien med nye klosser, tårnstag foran og bak, Carbon innsug, GSP letta og overdim remhjul, nylakkert toppdeksel, har takluke, CSL koffertlokk i carbon som er lakkert, carbonpanser som er lakkert i bilens farge, nye kyllingbein fogb.. byttet hjulbuer bak av fagmann, litt valset. _megetpent_.. Orange blinkers rundtom.. pluss masssssse mer. Og best av alt; Alt er nytt bortsett fra effanlegg.. Kvitteringer på alt følger med.. Tenk litt på dette... Er forresten en 3liter. 1995 modell.. :) Kan med hånda på hjerte si at jeg har lagt sjel i denne :) alt er kjøpt in.. Bare og komme og se sånn som den står nå også.. Bilen blei lakka før jul... ta kontakt ellernoe for en prat :) ps.. mye som er glemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 4 dørs er av interesse, så vurderer jeg selge min _dønn_ strøkne 96 M3 3.2 orginalbil med endel snacks/hop-up`s (kw3 coilovers, litt bremseoppgraderinger ++). 130k km, rundt 240k i pris. Rød med sort skinn interiør, 6 trinns, klima, cruise ++

Vurderer ok bruksbil i innbytte, både billigere og dyrere.

attachment.php?attachmentid=50169&d=1317665389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takluke har den ikke.. Men det er automatisk klima (2 soner), og sort taktrekk orginalt, og bilen er eksepsjonelt pen innvendig som utvendig.

Kan sende deg en mere utfyllt spec liste på hva som er av oppgraderinger i understell, hjul (bl.a. R-dekk) og bremser ++ om du vil.. Send meg en PM isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...