mma1984 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mma1984 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Utrolig få E36 M3 til salgs for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Utrolig få E36 M3 til salgs for tiden! Er ikke akkurat sesong heller, de fleste står lagret. Bedre å vente til utpå vårparten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei. Har en 1994'mod E36 M3, så og si orginal sett bortsifra bilstein dempere. Og åpent filter. gått ca 180.000km ta kontakt. så kan jeg sende deg noen bilder på e-post. ligger ikke ute noe sted for salg. min mail: morten.olsen.29@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Min er tilsalgs, blir godkjent ombygget iløpet av januar/februar er Cab da men.. 200k på telleren, 6 trins manuel 3.2 liter 321 hk, ligger link under innlegget her. prisen blir da 145 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mma1984 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Har sendt pm. Cab er ikke aktuelt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Du burde vente til mai også heller kjøpe min. Godkjent ombygget. Donorbilen hadde gått 135.000,-... Ny lakkert i fargen spacegrey.. Svart takktrekk, svart vader, svart gulvteppe, fk coilovers. Powerflex hele veien. Og da mener jeg hele veien. GSP alu og poly bærearmsforinger foran, GSP camberstag bak, k-sport topplager bak, GSP topplager foran med justerbar camber og caster, nye endeledd, nye bremserør hele veien, nye stålomspunnede bremseslanger, litt sotede ruter bak, Splitter ny komplett orginal giroverføring, m girkule med lys, superspring 2x2,5'' rustfritt effektanlegg, Nye borra og slissa skiver hele veien med nye klosser, tårnstag foran og bak, Carbon innsug, GSP letta og overdim remhjul, nylakkert toppdeksel, har takluke, CSL koffertlokk i carbon som er lakkert, carbonpanser som er lakkert i bilens farge, nye kyllingbein fogb.. byttet hjulbuer bak av fagmann, litt valset. _megetpent_.. Orange blinkers rundtom.. pluss masssssse mer. Og best av alt; Alt er nytt bortsett fra effanlegg.. Kvitteringer på alt følger med.. Tenk litt på dette... Er forresten en 3liter. 1995 modell.. Kan med hånda på hjerte si at jeg har lagt sjel i denne alt er kjøpt in.. Bare og komme og se sånn som den står nå også.. Bilen blei lakka før jul... ta kontakt ellernoe for en prat ps.. mye som er glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Om 4 dørs er av interesse, så vurderer jeg selge min _dønn_ strøkne 96 M3 3.2 orginalbil med endel snacks/hop-up`s (kw3 coilovers, litt bremseoppgraderinger ++). 130k km, rundt 240k i pris. Rød med sort skinn interiør, 6 trinns, klima, cruise ++ Vurderer ok bruksbil i innbytte, både billigere og dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mma1984 Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 4 dørs er aktuelt. Men ser ikke ut som den har takluke? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Nei, takluke har den ikke.. Men det er automatisk klima (2 soner), og sort taktrekk orginalt, og bilen er eksepsjonelt pen innvendig som utvendig. Kan sende deg en mere utfyllt spec liste på hva som er av oppgraderinger i understell, hjul (bl.a. R-dekk) og bremser ++ om du vil.. Send meg en PM isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mma1984 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Ok, men jeg må nødt å ha takluke desverre. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 vent til min er ferdig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mma1984 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Mest sannsynlig kommer jeg til å ta en tur til tyskland og hente opp noe som denne og montère kompressor: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3 For de prisene i Norge er helt på trynet. Samme på E46 Den over kommer på ca 300 000 med komperssor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå