mcnugget Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Noen som har tips til skapelig senkesett til e34? Bør ikkje vere svindyrt Takk på forhand Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Coilovers, FK Koenigsport - 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 http://www.racelook.no/Understell/Sport ... 21956.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hei mcnugget Supersport senkesett (50/35) med dempere hos GS-bildeler 2990. Har brukt de selv på en e30 touring, greie til aktiv kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk for tipsa, tenkte det går an å bruke ca 6-8k på dempere og fjærer.. Noen som har erfaringer med sett i den prisklassen? må vere litt kvalitet på det helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Gs selger også Bilstein B12 senk (ca30mm) med dempere (støtdempere type B8 står det i katalogen) KR 8600.- Bilstein er det lite klager på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Supersport har eg svært dårlig erfaring med.. Har de sjøl på min 540 ca 1 år gammle å dei er rett å slett elendige.. Eg hadde gått for : Bilstein eller Coilovers, FK Koenigsport.. Bedre å legge til noen ekstra lapper å bli fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Kombinasjonen Bilstein Sprint og Eibach senkefjörer er en sikker vinner. Da har du kvalitet hele veien, samt at prisen er skapelig. Hadde denne kombinasjonen selv på E34 540iT og var superfornöyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Supersport har eg svært dårlig erfaring med..Har de sjøl på min 540 ca 1 år gammle å dei er rett å slett elendige.. Eg hadde gått for : Bilstein eller Coilovers, FK Koenigsport.. Bedre å legge til noen ekstra lapper å bli fornøyd. Hadde ikke e30 touringen lenger enn 6mnd Kombinasjonen Bilstein Sprint og Eibach senkefjörer Enig med både torbfer og SST, skal en ha noe som holder over noen år ville jeg og gått for samme. Kombinasjonen Eibach/Bilestein koster rundt 8k hos GS. Nei jeg driver ikke reklame men jeg får bra service der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Eneste problemet med Bilstein/Eibach er at man har et veldig begrenset utvalg på hvor mange mm senk man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Se her ja takk skal dere ha.. De FK koenigsport, er det bra greier? Har hatt fk coilovers før på en golf eg hadde, var misførnøyd med det.. Var stivt, men knirkete og oppførte seg rart heile bilen.. Det var eit billigere sett fra FK vel og merke. Bilstein dempere hadde vore noe å prøvd, men selvsagt en fordel å gå for coilovers så kan eg justere den høyden eg vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Har ikke noe å utsette på mine FK. Hadde bilstein på samme bilen før, og kan ikke si jeg savner det nevneverdig. Dog bør det nevnes at jeg var ute etter å få bilen stivere. Ønsker du å beholde komforten i størst mulig grad, kan det være at Bilstein er bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Okei, bilen må vere stiv.. Hvor får eg kjøpt FK til e34 da? Mulig det blir det altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg kjøpte mitt hos Polardego her på forumet, men jeg skal ikke si det sikkert at han fortsatt forhandler FK. Ellers kan du høre med Remi Berg som driver RBtuning. Koed.no forhandler også FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå