geian1 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Har ikke sekket prisen på brukt kasse. Men betaler gjerne litt ekstra for tryggheten med en overhalt kasse.
Muztang289 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Har ikke sekket prisen på brukt kasse.Men betaler gjerne litt ekstra for tryggheten med en overhalt kasse. Akuratt det du bør gjøre.. En automatkasse er meget sensitiv og kan bli defekt ved demontering/montering eller frakt, og om du itillegg kjøper en brukt kasse kan den fort være i samme stand som den du har nå eller fort bli det også.. Det er et sjangse spill desverre.. Jeg nølte ikke med overhaling på kassa selvom det kostet MYE.. Vet at kassa er i god stand nå og slipper å tenke på at den evnt. skal ryke med det første..
geian1 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Firmaet jeg kjøper av, reklamerer med 40 års erfaring og virker veldig bra. http://www.hellstenab.se/ De sender kassa til mitt lokale verksted, DHL order med mva og returfrakt av den defekte kassa. Mitt lokale verksted monterer (og renser oljekjøler) 33000,- gerdig montert. inkl olje(beste kvalitet) Hva kan gå galt. Sparer selvfølgelig x antall tusen i frakt av bil også. Fikk ett fristende tilbud fra ett verksted i stockholm. De skulle ha 25000-30000 sek for hele jobben med overhalling. Transport skulle de fikse for rundt 3000 sek. Men bilen ble borte i ca 14 dager, litt skeptisk til akkurat det.
Muztang289 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Gjør det du føler er best og tryggest. Som sagt, du kan stole på STM og bilen står parkert på inngjedet området. Lykke til med hva en du velger!
geian1 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Ny byttekasse på plass, raskt og forholdsvis billig. Kosta meg 27500,- inkl olje for overhalt byttekasse, ned garati. Jobben fixa ett lokat verksted for ca 5000,- Kjempefornøyd så langt. Han som skifta kassa sa at olja var helt jævelig og full av spoon. Anbefalte oljeskift hver 60000km.
Muztang289 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Ny byttekasse på plass, raskt og forholdsvis billig.Kosta meg 27500,- inkl olje for overhalt byttekasse, ned garati. Jobben fixa ett lokat verksted for ca 5000,- Kjempefornøyd så langt. Han som skifta kassa sa at olja var helt jævelig og full av spoon. Anbefalte oljeskift hver 60000km. Godt og høre! Ble også anbefalt oljeskift hver 60000km av STM.. Men skal ta oljeskift på 50000km for den skal ikke overhales igjen!
pedro Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Ny byttekasse på plass, raskt og forholdsvis billig.Kosta meg 27500,- inkl olje for overhalt byttekasse, ned garati. Jobben fixa ett lokat verksted for ca 5000,- Kjempefornøyd så langt. Han som skifta kassa sa at olja var helt jævelig og full av spoon. Anbefalte oljeskift hver 60000km. Fantastisk at EGIL STENSHAGEN A/S da IKKE anbefalte meg å bytte gir og kardanolje. Ikke bare det , men de frarådet meg det. Hva annet tull kan de ha sagt og gjort på ti år med service der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå