LiveFree Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm
Polardego Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm Er standard problem dette på 1-serie, vi driver også å setter sammen en 1-serie og vi valgte 8,5 x 19 ET45 foran og ET35 bak for å få det innenfor og selv da var det knapt med plass. Det vil ikke hjelpe uansett hvordan sett du monterer her, det vil subbe uansett. Alternativt så kan du jo prøve dekk med mer strekk, feks 215/35-18
LiveFree Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm Er standard problem dette på 1-serie, vi driver også å setter sammen en 1-serie og vi valgte 8,5 x 19 ET45 foran og ET35 bak for å få det innenfor og selv da var det knapt med plass. Det vil ikke hjelpe uansett hvordan sett du monterer her, det vil subbe uansett. Alternativt så kan du jo prøve dekk med mer strekk, feks 215/35-18 Okei, takk for svar. Da skal jeg tenke litt på det. Det finnes vel ingen sett som senker for eksempel 20-60mm foran eller noe? Skulle gjerne hatt den 5-15mm lavere i front enn det som er med m-senken
Polardego Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm Er standard problem dette på 1-serie, vi driver også å setter sammen en 1-serie og vi valgte 8,5 x 19 ET45 foran og ET35 bak for å få det innenfor og selv da var det knapt med plass. Det vil ikke hjelpe uansett hvordan sett du monterer her, det vil subbe uansett. Alternativt så kan du jo prøve dekk med mer strekk, feks 215/35-18 Okei, takk for svar. Da skal jeg tenke litt på det. Det finnes vel ingen sett som senker for eksempel 20-60mm foran eller noe? Skulle gjerne hatt den 5-15mm lavere i front enn det som er med m-senken Hva med å montere senkeskåler? De senker 10-20mm foran og koster kun 690,- minus 10% bimmersrabatt. De er også på lager.
LiveFree Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm Hva med å montere senkeskåler? De senker 10-20mm foran og koster kun 690,- minus 10% bimmersrabatt. De er også på lager. Disse da senke 10-20mm i tillegg til m-sport senken? Jeg har aldri byttet sånne før, er det noe problem? Og hvordan bestille for å få bimmersrabatten?
Polardego Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har en E87 116i m-sport jeg gjerne skulle senket litt mer. Jeg har på 8,5x18" med 225/40-18" og ET35. Hjulene stikker da ca 1-1,5cm utenfor skjermen foran.. Hva bør jeg gjøre da? Har sett litt på Supersport Black Edition og Spax RSX, men redd for hjulene vil ta tak i skjermene foran, i og med at de senker 35mm. Eller blir disse så stive at det vil gå? Regner med disse er en del stivere en m-sport senken som sitter på originalt, det settet senker jo 15mm Hva med å montere senkeskåler? De senker 10-20mm foran og koster kun 690,- minus 10% bimmersrabatt. De er også på lager. Disse da senke 10-20mm i tillegg til m-sport senken? Jeg har aldri byttet sånne før, er det noe problem? Og hvordan bestille for å få bimmersrabatten? Ja, det stemmer. Er litt usikker på BMW men på Audi så bytter du de nedre fjærskålene slik at fjærene for lavere innfestning og ergo senker mer. Legg inn ordre via vår webshop, og opplys om i kommentarfeltet som kommer til slutt at du er medlem av bimmers og nick.
LiveFree Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg fikk nettopp senkeskålene fra dere. På nettbutikken står det at disse er Tüv-godkjente, men finner ingen medfølgene papirer på dette. Er det mulighet til å få tak i slik dokumentasjon?
Polardego Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Jeg fikk nettopp senkeskålene fra dere. På nettbutikken står det at disse er Tüv-godkjente, men finner ingen medfølgene papirer på dette. Er det mulighet til å få tak i slik dokumentasjon? Hei Det skal normalt ligge med, send meg en mail så fikser jeg det.
Jansen2k Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Er det mulig å bare kjøpe senkefjører fremme av typen H&R til Bmw? elr må jeg kjøpe pakke med bakfjører også?
Hansove Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Hei, Litt mangen sider her og kikke gjennom, Hva har du til E39 Touring med luftfjærer ? Tenker kanskje å fjerne luftfjæringen..
Polardego Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Er det mulig å bare kjøpe senkefjører fremme av typen H&R til Bmw? elr må jeg kjøpe pakke med bakfjører også? Selges normalt i sett ja.
Polardego Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Hei, Litt mangen sider her og kikke gjennom, Hva har du til E39 Touring med luftfjærer ? Tenker kanskje å fjerne luftfjæringen.. Supersport Black Evolution til 5990,- Om du skal ha dette så merk med nick fra Bimmers og du får 10% rabatt.
dutten Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 typisk at jeg ikke så dette med 10% bimmers rabbat før nå.. men henta ut et sett med ta-technix coilovers fra dere på posten idag men skjønte ikke helt monteringa.. du har ikke en slags monteringsanvisning og sende på mail? aldri montert justerbart før.. er til e30
Polardego Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 typisk at jeg ikke så dette med 10% bimmers rabbat før nå.. men henta ut et sett med ta-technix coilovers fra dere på posten idag men skjønte ikke helt monteringa.. du har ikke en slags monteringsanvisning og sende på mail? aldri montert justerbart før.. er til e30 Har ikke monteringsanvisning til dette settet desverre, har ikke montert det selv. Men om du Googler det så finnes det nok HOW-TO tråder på nettet. Som det står i annonsen så må du ha 51mm fjærbein foran for at dette skal passe.
dutten Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Har søkt endel men ikke funnet noe enda. Har heller ikke fått fjørbena mine enda men prøvde og finne ut hvordan det skulle sitte. Men får se om jeg finner ut mer nå bena er i hus. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå