Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har hatt et Jamex coiloversett og et V-maxx coiloversett på min e36, og har opplevd at dette ikke senker nok. Har måtte bruke LAVE tårnlager for å kompansere. Kompis kjøpte billig FK sett engang fra KOED, og det var mange gjenger igjen enda den var ekstremt lav.

Har du noe erfaring med dette mtp TA Tech og Tuningart ?

Lite problemer med disse settene, vi selger flere hundre i året og bortimot null reklamasjoner. Så mye for pengene her.

Skrevet
Er det 10% på kun senkesett? eller senkefjærer og andre diverse ting? :)

Vi har 10% på alt av senkefjærer, dempere, coilovers etc. unntatt Tuningart.

På andre ting har vi litt varierende rabatter. Lykter 5% feks.

Skrevet

Tenkte å bestille TA tech fra dere nå til min E36. Bilen er en 92 mod som ble produsert i april. Skal jeg velge 91-92 eller 92-98? Dere burde spesifisere mnd på nettsiden deres også :)

Skrevet
Tenkte å bestille TA tech fra dere nå til min E36. Bilen er en 92 mod som ble produsert i april. Skal jeg velge 91-92 eller 92-98? Dere burde spesifisere mnd på nettsiden deres også :)

Trodde det stod mnd, men skal være 6/92.

Skal legge det inn nå. :)

Skrevet

Lageret er fyllt opp til randen og enda venter vi inn 4 paller i neste uke.

Sjekk våre hjemmesider, husk at dere har 10% rabatt på alle senkesett unntatt Tuningart.

Skrevet

Spaxx rsx coilovers til bmw e39 sedan, 10% rabatt på det?

Dette er ett holdbart og bra sett.

Vurderer ett slikt!

Skrevet
Spaxx rsx coilovers til bmw e39 sedan, 10% rabatt på det?

Dette er ett holdbart og bra sett.

Vurderer ett slikt!

Ja, vi har levert noen slike og ikke hørt noe negativt.

Kjører SPAX RSX på banebilene mine også og det har funket kjempefint.

Litt leveringstid kan det være på de om de ikke er på lager hos vår leverandør i Tyskland.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har dere Vmaxx Auto Sport til e36 på lager? Tror jeg legger inn en bestilling i morgen hvis dere har dette. Sender jeg mail til dere, eller bare bestiller jeg på nettsiden? Tenker på den 10% vi på bimmers får.

Skrevet
Har dere Vmaxx Auto Sport til e36 på lager? Tror jeg legger inn en bestilling i morgen hvis dere har dette. Sender jeg mail til dere, eller bare bestiller jeg på nettsiden? Tenker på den 10% vi på bimmers får.

Vi drar fra prosenten etter at du har bestillt, så om du velger forskuddsbetaling så betaler du ikke før du får en ny ordrebekreftelse. Settet er på lager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...