bmw_frantz Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Okei. Nå skjønner jeg snart ingenting her. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 hehe:p bilen har nått få på facelift frontplate samt fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 ikke interessert i å selge siden du ikke svarer på pm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 bytte i en audi 100 2.8 v6? avant med veeldig lite rust og generelt pen stand blir bytet clutch og radiator samt olje før evnt bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 neitakk! kan ta fler bilder å legge ut etterpå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 nye bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 syns det er litt rart ingen vill ha denne:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Har nok mye med prisen å gjøre, er visstnok ikke selgers marked om dagen. Ligger blant annet enn 540ia til 25k, som ikke blir solgt. utrolig spør du meg ! Men jeg, som sikkert mange andre kan være intressert i denne hvis prisen er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 prisen er da langt over rett? 4dørs 320 blir jo solgt for 20k jo? her har man mye snacks for en liten sum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Enig jeg raastad.. Men om du hadde vært bedre å svart på pm og slikt, hadde du kanskje hatt denne solgt for lenge siden? Er fortsatt interessert jeg, men siden du ikke svarer på pm så regner jeg med at du ikke er så interessert i å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå