Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg forskjellen på orginal BMW og Alpina felgene til E12? De ser 100% like ut. Eneste som er forskjellen på ebay, er prisen :)

Skrevet

Vurderer som nevnt tidligere BBS RC (090 tror jeg de heter).

Noen som vet om 8" felger fra E34 går på uten problemer? et20.

Skrevet
Noen som kan si meg forskjellen på orginal BMW og Alpina felgene til E12? De ser 100% like ut. Eneste som er forskjellen på ebay, er prisen :)

Regner med at du tenker på 14" felgene? Jeg er usikker på hva som er forskjellen på disse, da jeg er enig i at de er svært like.

Med 16" alpina, som også er passende og originalt på e12, disse er ikke å få i samme utførelse fra BMW.

Jeg har et sett 14" (bmw) hvis interessant:

B10009.jpg

Her er min bil med 16"

ob9o75qy89lddrof49j7.jpg

Bakfelgene her er 8" med et24.

Skrevet

Regner med at du tenker på 14" felgene? Jeg er usikker på hva som er forskjellen på disse, da jeg er enig i at de er svært like.

Med 16" alpina, som også er passende og originalt på e12, disse er ikke å få i samme utførelse fra BMW.

Jeg har et sett 14" (bmw) hvis interessant:

B10009.jpg

Her er min bil med 16"

ob9o75qy89lddrof49j7.jpg

Bakfelgene her er 8" med et24.

Jeg får ikke opp det første bildet.

Men de jeg har tror jeg er 15. Som i mine øyne er helt like de som står på det andre bilde du la ut :) (Mulig de på ditt bilde er 16")

Skrevet

Synes du kan beholde original fargen jeg.. liker den bare mer og mer når jeg ser på den ;) Er litt inn med slike farger på gammle biler fortiden.. Den blå 528n min er faktisk også denne fargen originalt:)

Ka planer har du for motor da? skal den være original?

Skrevet
Synes du kan beholde original fargen jeg.. liker den bare mer og mer når jeg ser på den ;) Er litt inn med slike farger på gammle biler fortiden.. Den blå 528n min er faktisk også denne fargen originalt:)

Ka planer har du for motor da? skal den være original?

Jeg tror nok orginalfargen blir beholdt :)

Jeg er usikker på motor, Jeg har en M30B34 stående, men nå er dette bare cruisebil, så det holder med orginalmotoren og egentlig :)

Vurderer å sette i en 265 girkasse jeg har. Er en 4-trinns soms står i nå. (Orginalt var det automat)

• 3 months later...
Skrevet

Vurderes solgt til fordel for "ny" bil.

Innbytte i annen BMW kan være interessant.

Skrevet

Har funnet en 02 jeg vurderer sterkt, så hvis noen har lyst på E12 kan prisen diskuteres :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...