Oddey Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hallois! noen her inne som har noe erfaring med BT rundt om kring som vet hvor man kan vise bilen? Her hvor jeg bor har en kompis prøvet å vise bilen sin til BT, dette var da bare en svensk bil som skulle bli norsk (vetteran), Etter 3 timers diskusjon om hvorfor det ikke var noen seler bak så fikk han tilslutt skiltene på bilen.. dette var en gammel ford som det aldri kom med seler bak, noe som er derfor lov i Norge.. kort sagt veldig vanskelig BT Jeg gikk til dem for et par år siden og spurte om tilatelse til å bygge om osv så fikk jeg til svar at det ikke var mulig i det hele tatt å bygge om å få det godkjent.. Derfor er jeg int i å høre hvor andre folk har vist bilen sin og det var faktisk mulig å gjøre det. har fått tilatelse fra SFOOR så er jo ikke at dem tror det ikke går som er problemet, bare det at jeg vil til noen som vet hva dem håndterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Så lenge SFOOR sier det er greit, så er det greit. Men bilen må jo selvsakt vere i orden og alt på stell da. Er bare til å få direkte nummeret til en i SFOOR og ha telefon tilgjengelig under kontroll. Når jeg godkjente min så var det faktisk en fra SFOOR som tok kontrollen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorMotorStortSmil Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 BT i trondheim er grei med dette, skal gjennom samma greiene selv snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Det skal vere likt over hele landet uansett stasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorMotorStortSmil Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 skal være, men d er d ikke. ring rundt å spørr, noe nekter helt på ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Stemmer det det du sier. Noen tramper foten ned, og dermed basta, før du rekker å være ferdig med setningen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Da er det dere som er for lette å "overtale". Det er SFOOR som bestemmer, det son de har vedtatt gjelder over alt. Uansett om det er en uerfaren og usikker kontrollør. Hadde de slått seg vrang under en kontroll der man VET at SFOOR har sakt det er ok så hadde jeg tatt opp telefonen å ringt til de i mens jeg var på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Da er det dere som er for lette å "overtale". Det er SFOOR som bestemmer, det son de har vedtatt gjelder over alt. Uansett om det er en uerfaren og usikker kontrollør. Hadde de slått seg vrang under en kontroll der man VET at SFOOR har sakt det er ok så hadde jeg tatt opp telefonen å ringt til de i mens jeg var på kontroll. Da gjør jeg dette, tar kontakt med han jeg har snakket med i sfoor og får dem til å høre på han, takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå