BMWE39turbo Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Tenkte eg skulle kjøpe biltrekk fra biltema mot snøen, men lurer på om det berre er noke drit? Riper det opp lakken osv eller går det an å bruke for 1 vinter..? Bilen står nedsnødd no og vil helst spare den for det... Denne eg har planer om å kjøpe: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbe ... ter-37264/ formeninger om kas størrelse eg burde kjøpe?? Skal trekkes over en E39 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Som regel er disse trekkene gode, men alt er avhengig av hvor du bor. Bor du i indre østlandsområdet uten vind så går det bra, men bor du der hvor jeg bor med ekstremt mye vind så har du slipt ned lakken og trekket sundrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Bur på vestlandet i et lite byggefelt, er en del vind her når det først starter.. ka du ville gjort, brukt et slikt trekk eller berre la den stå uten noke, altså ka som kjem til å slite minst på lakken? EDIT: slår fra meg ideen å håper på tidlig vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjølen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Presenningen til biltema har jeg dårlig erfaring md.Ved temperatur forandringer pluss til minusgrader fryser stoffet på innsiden fast og bilen blir helt,,lodden,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå