quandt1960 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Vurderer å selge min kjære 3 serie. (100% fabrikk orginal) - 134000,- eller bud. Selger ikke under det. Historie: Bilen er kjøpt ny hos Stenshagen i April 1999 av en eldre herre. Jeg er så å si eier nummer 2 siden eieren før meg eide den en kort periode (1 mnd) for så å selge den til meg siden han egentlig ikke hadde bruk for den. (Hadde to BMW'r) Jeg kjøpte bilen i mars 2011 da den var gått 92000km etter laaang tids leting og brukte den til langkjøring til jobb og søndagsturer på svingete veier, hvor en BMW egentlig hører hjemme! Bilen har alle servicer hos BMW og noen enkle servicer hos vanlig verksted. Jeg personlig har hatt den utelukkende hos aut. BMW. Utstyr: (utover standard) Sportsseter beige skinn, elektrisk justerbare m. memory 3 eiket sports multiskinnratt m, cruisecontrol BMW org. alarm m. nivåsensor, startsperre & sentrallås Regnsensor BMW business radio m. CD spiller Metalikklakk Orientblå Dekk : Pirelli Cinturato 225/45R17 org. BMW style 44 stjerneeker (80%) [V]: Michelin X-Ice2 piggfritt 195/65R15 org. BMW style 46 stjerneeker (90%) [V]: Michelin X-Ice2 pigg 195/65R15 org. BMW style 25 stjerneeker (35%) Tilstand Bilen er mekanisk i toppstand. Det er nylig 10/2011 byttet motorolje (BMW longlife), girolje (Castrol BMW), diffolje (Castrol BMW), bremsevæske (Castrol BMW), kjølevæske, tennplugger (BMW platina), reimer, innsugsbelg, ABS sensor bak. Det er også byttet lykteglass siden de er kjent for å sprekke etterhvert. Bilen er tett fulgt opp av meg siden jeg er en freak på å ha mekaniske ting i orden. (Jeg er ingeniør. Bare with me) EU godkjent 07/2011. BMW Jæger sentrum tilstandsrapport 06/2011 uten bemerkninger bortsett fra litt rust på hjulbuer og panser (det er lite og koster ca.5000 spenn å fikse. Har sinket noe av det og det synes ikke før du glor på det). Tektylbehandlet og bør tektylbehandles i år. Selger den til en som vil ta vare på den for dette er en youngtimer verdt å ta vare på. Interiøret er garantert som nytt og behandlet av meg med BMW skinnimpregnering i sommer. Bør ses. Vurderer å selge grunnet kjøp av ny BMW. INAKTIV ....beholder bilen selv...klarer faen ikke selge...for glad i den
quandt1960 Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Vel og merke så ligger det en service i prisen på 8000,- kr som gjennomføres 31.01 hos BMW. Bytte av foringer bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå