Jås Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 ligger jo annonse på finn, men syns de ser jalla ut? Ja har sett anonnsa,men synes å huske prisen her var noe lavere? Vet du om noe lignende alternativ som er bedre da? Ikke sakseløfter. Vil gjerne ha tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 ja koster noen tusen ekstra ser det ut som. Nei vet ikke om noen, bare samme type med annet merke, ikke at det er så positivt men. Har vurdert denne typen selv, men føler det er litt europris over det hele om du skjønner. Spent på hvordan de som har handlet den opplever kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ja søkte litt på finn nå,var en lignende der. Skal tro hva høyde som skal til før jeg kan bruke en vanlig bukk? Tror jeg klarer rundt 3 meter...muligens det holder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Jeg har denne bukken. Har ikke fått opp garasjen enda så den er ikke montert, så ingen erfaringer annet enn at det ser meget proff ut i utførelse. Kraftig bygget, gode instruksjoner, fornuftig pakket. Så ingen Europris følelse hos meg ihvertfall. Såvidt jeg har fått med meg er det ikke så mange alternativer om man ikke har takhøyde til en "normal" 2 søyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 de som har tatt den i bruk, er dere fornøyde? vurderer å handle en nå til garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Her er et alternativ som løfter en god del høyere: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35823830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 de som har tatt den i bruk, er dere fornøyde?vurderer å handle en nå til garasjen Vi har en slik en i garasjen, er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bra, har bestilt en, får den om 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bra, har bestilt en, får den om 3 uker Hvor bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bra, har bestilt en, får den om 3 uker Hvor bestilte du? Finn.no http://www.tech-trading.com/public.aspx?pageid=85594 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Bra, har bestilt en, får den om 3 uker Hvor bestilte du? Finn.no http://www.tech-trading.com/public.aspx?pageid=85594 Han jeg også handlet av, god service:) Bare å slå til Jås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå