KalleCow Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei Har problemer med at setevarmeren på sjøfør siden detter ut etter noen seknuder etter at jeg har trykkt den på. Det rare er at den fungere som oftes når bilen blir varm. Men det blir dårliger og dårliger. Noe som har ider på hva det kan være? Bmw 320D e46 2000model. lett fix?, eventuelt hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Er det ingen som vet noe om setevarmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan12 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hei,det er mest sansynlig den kontakten i setet som er defekt,mener det er en føler som gir beskjed når du sitter i setet at varmen skal virke,denne er nok defekt,(vanskelig jobb å bytte). Har også samme problemet og har forstått at det er denne føleren/kontakten som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Kontakten ligger vel bare rett under sete? Jeg er mer redd det kan være varmetrådene inni sete som er røke. I værtfall det jeg tenkte meg. Men jeg syns det var så rart at den fungere når jeg har fått opp temperaturen i bilen og kjørt en stund. Gjærne etter jeg har parkert og skal rask ut og kjøre igjen. Da fungere den liksom fint igjen... Ellers går den på (3 grønne streker) også forsvinner de igjen etter 1-2 sec... Sikkelig lurium dette her .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Setet blir varmt de gangene det fungerer? Kanskje du har for lite strøm/dårlig batteri på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan12 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Ja det kan jo være selve trådene som er nesten av å gir derfor ikke riktig utslag å kommer å går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hei,det er mest sansynlig den kontakten i setet som er defekt,mener det er en føler som gir beskjed når du sitter i setet at varmen skal virke,denne er nok defekt,(vanskelig jobb å bytte). Har også samme problemet og har forstått at det er denne føleren/kontakten som gjør det. På min er varmematta integrert i trekket til setet(standard seter), som betyr at du må ha nytt trekk hvis denne ryker, litt knot å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Det er sikkert trådene i setet på bilen. Det nå om dagen får det kun på 1-2 sec også forsvinner det. Har feita meita forsterker og sub i bilen. Og har ikke merket noe problemer tideligere på setene når jeg har høy strømforbruk. Men er det noen som vet hvor man kjøper nytt trekk til setet med nye tråder? Må ha Titan grå. Er det mulig og demontere/montere det uten og skru av sete i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Må ut med sete, av med hendlene på siden. Trekket trykkes ned. Trekket er festet med spiler i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå