lommy Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei Har originalmontert webasto på min kjære 520 IAT '99 modell, men jeg får den ikke til å virke slik den skal. Den starter og viften i kupeen starter, men så går den bare en liten stund før den stopper. Etter en ny liten periode starter den igjen, men stopper etter en liten stund. Og slik går det den halve timen webastoen er på før automatikken skrur den av (slik den skal). Trodde kanskje det var luft i systemet, og forsøkte å lufte via lufteskruen under polllenfilteret på venstre side, der var det varmt som pokker, men lite luft å spore. Den tiner bare litt nederst på frontruta og bilen er kald innvendig etter endt halvtime ved ca -5 grader. Skal samme sirkulasjonspumpe som ved restvarme også gå? Irriterende når naboen har Volvo som er isfri etter ca 20 minutter Noen som kan fortelle hvordan det skal være når den virker slik den skal? Noen som har idè om hva problemet mitt kan skyldes? Blir svært takknemlig for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hei, Jeg har samme problemet selv. Har ikke fått sjekket opp ennå, men jeg er ganske sikker på at det er sirkulasjonspumpen som har tatt kvelden. Kanskje sjekke denne på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lommy Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Har sjekket. Hadde løs slangene i sommer og kontrollerte. Brukte bøtte som system.... Sirkulasjonspumpen er likevel en mulighet. Den er ikke direkte drevet, dvs pumpen drives ikke via en aksling slik som vanlig, men drives rundt via noen magneter om jeg forstod riktig (på et "webastoverksted" for et par år siden). Takk i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå