Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var det handlet nye felger.. Valget falt på Schmidt VN Line i 9 og 10x18" ET20 både framme og bak. Får se om bakfelgene er breie nok når jeg har fått de. Blir muligens breddet til 11" :)

7arpmi9z3d9f8yxvxp5s.png

Har også skaffet meg en 8" Throwing star felg, så nå har jeg hvertfall godkjenningshjul. Må gjøres noe gøy med de også..

Skrevet

Dette er sinnsyke felger!!!

Synd det er heroinpris på de...

Vil de gå rett på tror du, eller har du planer om å valse til de passer?

Skrevet

Handlet de fra Tyskland og fikk en ganske fin pris på de faktisk. :) Men her til lands er det som du sier blodpris på de ja..

Slik de er nå går de nok rett på.. Er faktisk redd bakfelgene er litt for smale, så tror nok kanskje det må på noen nye ringer, skal ha stuk. :) Vurderer hellakkering, da blir det uansett valsing i samme slengen. Er plass til en del bredde bak på E34.

Skrevet

Jeg hadde 10.5 bak på min M5 + 10 mm spacer, kunne hatt enda litt breiere spacer så E34 tåler nok 11 bak ja ;) Hvor i tyskland kjøpte du disse? Blir bra denne bilen nå :D

Skrevet

Tror også det blir bra.. :) Er få om ingen her i Norge som har vn line på E34 tror jeg.

Har sett flere E34 på nettet med både 11,5 og 12" bak faktisk. Men skal jo være brukende på norske veier, vil ikke ødelegge profilen på hjulbuene heller. Så 11" tror jeg skal holde. Mine forrige Schmidt felger var 9,5 bak med 12 cm kant. Spent på hva man kan hente ut i 11" :D

Disse fant jeg på ebay. ;)

Er det forresten noen som har god peiling på S38 som kan hjelpe meg litt... Bilen er blitt litt tungstartet og går ikke skikkelig. Akuratt som om den sperrer når du er for kjapp på gassen.. Når bilen er blitt skikkelig varm dør den helt når man gir gass. Har til nå skiftet bensinpumpe, bensinfilter og byttet triggersensor uten hell...

• 1 month later...
Skrevet

Da har bakstilling kommet ned og er klar for overhaling :D

ttwci69ql1demi37ruxa.jpg

Travers og bærebroer skal sandblåses, alt annet skal få seg en skikkelig vask og det meste skal lakkeres. Omtrent alt skal byttes :)

Fikk også noen pakker med motivasjon tilsendt i posten i dag!

3nxytrujtb86j4yx5cqp.jpg

Måtte selvfølgelig få et inntrykk av hvordan dette blir selv om bilen min desverre ikke blir såå lav så er det ikke langt unna!

qutbdy3d7ai7jk575gas.jpg

itbfeatmfkpcujnwc8eb.jpg

Skrevet

Ja tror det skal bli fint :) Litt usikker på fargevalget under, heller litt mot sølv for å gjøre det litt utradisjonelt.

Ca 11,5 cm bak og 10,5 framme :D

Bilen er bare lakkert blank svart som den er nå, men blir schwarz II når den skal lakkeres opp igjen :)

Skrevet

Har troa jeg og :D Bilen blir svart ja... Skjørta og senterene på felgene vil jeg ha i egenkombinert gråfarge av noe slag, helst med effekt. :)

Må nok rustsveise litt ser det desverre ut til, så var planen og legge ny bodyshyts fra hjulbue framme og bak til tanken :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...