Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker techwaxen på biler som vil ha holdbarhet, og enkelthet ved vasking. Den er god i forhold til hva anet du får kjøpt i butikken. Ang riper du sier du har, så kommer det ann på hvordan du legger den på. Jeg legger den på med DA maksin, og faktisk tar den av også...

Men jeg har kutten den ut på min bil, og bruker Jetseal (tørketid på en time) istedenfor og så to lag med voks etter den. :-)

Ta turen inn på scandicshine feks. eller andre steder :-)

Du får litt hva du betaler for, men en voks til rundt 6-700 er "mer enn god nok" til starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vekk utrolig nåkk de verste ripene, heldigvis.. Deilig å ikke se noen striper spesielt e deilig e det at vaskestripe er vekke! , men misfornøyd med glans.. Kunna godt vært mer glans.. Deilig å være ferdig! I kveld skal jeg legge på gul film på linsene, håpe det blir gull! :) brukte DA på alt unntatt s03, lakken var så hard at jeg ikke kunne bruke DA.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dåkke vet, nytta ikke å spørre lokalfolket her om hjelp har e funne ut, billextra har jo ikke peil ..

Det er bare sånn ca fortalt ;-) Ikke siter meg på det :P hehe

Syntetiske vokser blir ofte kalt for en sealer, dvs de "lukker" porene i lakken for å ikke slippe inn dritt. Holder nok ca dobbelt så lenge som en carnubavoks.

En god voks består av rundt 50% carnuba og den puster, og gir lakken en slags "wet look" ;-)

Gir desidert finest shine på en bil etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den voksen lukter gooodt :) bare fjerne hengefeste og på med M look diffuser så er bilen din nyydeliig! :)

Takk for det! :) har Kika på Ditta hengerfeste, men e vil ha det av så det hår an å ta det på igjen, usikker om det går? :)

Hmm det går nok ikke, fordi selve hengerfeste sitter i bjelken som fangeren er festet i, så er nok bare den ''kula'' som er avtagbar, for å fjerne det komplett må man fjerne bjelken fra bilen..kutte festene fra bjelken og montere festene på bilen igjen :) fulgte denne DIYen og resultatet ble bra http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=185473 bare husk å dynke festene i hammerite lakk eller noe som forhindrer at det ruster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer! Men det e ei selvfølge, å hengerfeste seff.. Ser ikke ut! Skulle fått orden på den ene hjulbua mi, men e ikke flink med Sveising av bil, flink å tigge da faktisk. Så må bilen få seg et nytt løft innvendig. Girmansjett med lys på , stoff matte, ja litt småtteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, her har e da fiksa noe bilder av tralla ifra poleringa å litt forsikjellig :D

litt før etter med s03:)

IMG_5354.jpg

IMG_5357.jpg

dette er da ifra en snøkosten i vinter :roll:

IMG_5347.jpg

men fikk de vekk :P

IMG_5349.jpg

bakluka va sliten lakken..

IMG_5296.jpg

etter litt s03 så den slik ut

IMG_5362.jpg

rett etter jeg vaske etter 3 stepen, og tørket ifra den ble vasket

IMG_5420.jpg

IMG_5431.jpg

IMG_5430.jpg

IMG_5437.jpg

IMG_5436.jpg

IMG_5444.jpg

IMG_5441.jpg

IMG_5447.jpg

IMG_5446.jpg

IMG_5461.jpg

så litt ifra folieringa:

kompis som er ivrig å hjelpe :D

IMG_5465.jpg

IMG_5467.jpg

IMG_5468.jpg

hårføneren til søsteren... [-X

IMG_5466.jpg

IMG_5471.jpg

IMG_5477.jpg

IMG_5472.jpg

IMG_5470.jpg

IMG_5483.jpg

IMG_5488.jpg

IMG_5493.jpg

sikkkert mye av det samme, å ingen er redigert, har ikke så masse tida for tida #-o

håper dere likkker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...