523i powerman. Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 det gjør nok susen med real senking her ja, er jammen høy i org stand e36`n, ellers veldig hel å fin, ble knall med skinninteriøret, elsker skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 det gjør nok susen med real senking her ja, er jammen høy i org stand e36`n, ellers veldig hel å fin, ble knall med skinninteriøret, elsker skinn.. jeg og elsker skinn:D derfor det ble skiftet:D kunne ikke kjøpe bil etter interiøret... blir litt for dumt... så derfor ble det ettermontert ja orginale e36er er skyhøye org.. osså feil vei i tilleg som en gammal mustang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 enig der, bedre å finne et bra eksemplar, forså å evnt ettermontere skinn.. ja er meget høye foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeho, fikk start etter et par forsøk å fullada batteri:D var skikkelig uheldig med mororvasken denne gangen:s ble 5 minus samme natta å e fikk ikke kjørt den hele helgen:/ hadde jobb osv:s men nå står bilen å går, så når den har fått litt temp skal jeg ta meg en tur å tørke litt motor:D er forsiktig med tanke på alu blokka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Fin bilen din har blitt martin:) Ser deg ofte i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Fin bilen din har blitt martin:)Ser deg ofte i byen! Takk for det Michael synst å se deg her om dagen ja:p fin 320en din med da:)! E vell litt mer moment i diesel utgave kan e tenke meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Da har e bynt med et lite prosjekt. Det skal bli en felgdreiebenk isteden for at bilen må rulle rundt og rundt og rundt, så tenkte e d va bedre å lage en benk så e slippe å bruke unødvendig km stand planen er og bruke en asynkron kortslutningsmotor med en frekvensomformer slik at e får opp hastigheten når jeg trenger det. i tilleg har jeg ikke 3-faset nett i garasja, så omformer er en must! har drevet ned dette her slik at det skal være godt moment når jeg skal bynne og pusse felgkanten. planen er og fikse opp felgene mine som uheldigvis er litt kantkjørt. så da lager jeg til kanten igjen og polerer oppigjen den lille alu kanten som jeg har Legger ut mere bilder etterhvert. idag fikk jeg montert på nyinnkjøpt motor, og laget til festet med sjølstrammende oppheng til reimdrifta. rammen sveiset jeg i forige uke. Ellers sliter jeg litt med motoren på bilen, tror jeg slik ligger temp nåla: gjærne kaldere med på ene siden av radiatoren er slangen is kald, å da mener jeg iskald ikke litt lunk engang, mens på tur siden er den steike varm, er den så effektiv eller er noe noe gale her? og slik ser det ut her: er dette normalt? hørt om gugge osv, men bilen brukest jo daglig... ellers så var jeg på huggern idag å la igjen en 50 lapp for nytt sikringsdeksel og alle sikringene som var i boksen godt å få fylt opp med like sikringer på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Treg termostat. Hadde akkurat samma greia i min bil, men min gikk aldri over den første streken etter blått felt. Bytt termostat, koster rundt 350 spenn på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Treg termostat. Hadde akkurat samma greia i min bil, men min gikk aldri over den første streken etter blått felt. Bytt termostat, koster rundt 350 spenn på GS. aha, kjøpe samme termostat da eller? eller en som løse seg seinere? vet du noe om gugga i toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Kjøp 92 Cel fra GS. Hva mener du med løse seg senere? Angående olja, hva som ligger på kanten / undersiden av lokket trenger ikke bety noe. Dra opp peilepinnen og se om olje er ren og pen. Du kan jo ta oljeskift hvis du er bekymret. Kan nesten garantere at olja ikke har noe med vanntempen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 At termostaten åpner seg tidligere/seinere. Tenkte på om toppen var gåen.Syns olja så fin ut på pinnen, men kanskje litt lys. Nettop skifta olje og filter egentlig. Skal ta å hive me rundt å bestille termostat. Får jo ikkje varme inni bilen heller!:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tric Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Hei Vis du ikke får varme i varmeapparatet når temp nåla begynner og røre på seg tyder dette på luft i kjøleveska. Sett bilen på plan bakke, start den og latt den gå så nåla rører litt på seg. stopp den men latt tenninga stå på. Sett varmeapparatet på 1 og full varmestyrke. Åpn panseret etter 5 min. Skru opp den lille lufteskruen som er på siden av radiator lokket. Skru den opp forsiktig slik at trykket for avlastet seg. Skru opp selve lokket og fyll på ferdig blandet eller konsentrat 50/50 med vann bare hell i til det renner ut av hullet til lufteskruen. Da ser du at det er mye bobler, hell i helt til det kommer ren veske ut av hullet. Skru på lokket til radiatoren og start bilen. rus den litt til 2-3000 og skru inn luftskruen. Kjør bilen varm, og fyll etter neste dag en liten skvett til det er midt på den kvite tanken (ekspansjonstanken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 At termostaten åpner seg tidligere/seinere. Tenkte på om toppen var gåen.Syns olja så fin ut på pinnen, men kanskje litt lys. Nettop skifta olje og filter egentlig. Skal ta å hive me rundt å bestille termostat. Får jo ikkje varme inni bilen heller!:/ sjekk pris på koed.no først da, kosta 1/3 mindre der enn på gs til min bil i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Takk til dere begge tric og sp|ff skal skjenke pris på koed, samt lufte systemet:) skal finne ut ka type e har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Da har e fått gjort litt igjen med bilen bestillte midkonsoll på koed dott enno. 1300 syns ikke d va gale for midkonsoll, armlene frakt og teromostathuspakning? hadde ikke bilde ifra den vanlige midtkonsollen men et ifra ifjor må vell funke da jeg monterte skinninteriør slik var den før: demontert: montert: no kan e kvile den late høyrearma mi i bimma med:D å ikke bare i pappabilen.. her er en fin DIY for dem som lurte på hvordan jeg gjorde dette http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 1&t=122225 var det jeg gjorde i helga på Onsdag skal jeg skifte termostat, er lei av å ikke ha varme i motoren å i varmeanlegget. men har funne ut at det e veldig økonomisk ettersom jeg ikke kjører over 2000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå