haybimmsen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Motoren er for gammel til å få godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er ein lokal her som hugger biler han har ein 728ia stående med alle pappir å alt.. Får den sikkert til ein grei pris.. Gåd 260k men masse er bytta.. Eg kan høra med han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 du må høre med han! det tar jeg en avgjørelse på 25000, sånner priser skulle det vært i norge å.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 For gammel for å få godkjent? Jeg har da fått godkjent søknad om å sette inn 2,5 fra 94 inn i min 96. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Er ein lokal her som hugger biler han har ein 728ia stående med alle pappir å alt.. Får den sikkert til ein grei pris.. Gåd 260k men masse er bytta.. Eg kan høra med han? Det hadde vært fint!! Ja fikk beskjed om at jeg ikke fikk sette i motor som var gamlere enn bilen :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Da er en m52b28 på vei i posten! Gått 140k og er ifra 1999. DIGG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Skal du kun bytte motor? Eller girkasse og diff osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Har ikke heilt plan på det enda, har fått tilbud på girkasse, stikkaksling, mellomaksling å diff til 5 lappa men vil ha 320 diffen mtp aks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 så bra:D Hva måtte du gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Aallt for masse :/ 14laksa, men da er det en 99mod med 140k på telleren å GS sin garanti:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Oi.. Det var dyrt! Jeg ga 8 for motor med girkasse, drivlinje og understell Dette er da 325 da, men eneste forskjellen er ventilerte skiver bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Japp vet det var dyrt :s men sann blei det, har holdt på i 1,5 år å prøvd å finne meg en som fungerer uten å ha gått en million. Enten har de skeive ventiler, eller så mangler de et stempel. Hehe så betaler litt så vi er safe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ser den! Genialt å kjøpe med garanti da Drivverk kan være vanskelig å få tak i til 328 da spesielt mellomaksling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 oii! tørr vertfall ikke si hva jeg ga nå.. Se hva drivverke til 2.0 tåler først! Skal holde om du kjører med hodet:) får du med 2.8 svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 320 drivverket holder helt fint med dette oppsettet Hadde en 318 med (litt oppjustert) 325 motor og sinter clutch forrige året, sveisa 320 diff og ellers original. Funka fjell i hele 5uker med clutchsparking og dekkbrenning før motorn tok kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå