Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Usikker om svinghjulet! :s

Blir vell til å kjøre med 320 kassa, å 320 driverket.. Tenkte å montere 4 puks kløtsj da kanskje? Hva mener folket?

Driver å forhandler meg fram til 328 driverk forresten, men han bor litt langt unna -_-

Kan jeg kjøre med 328 girkasse, 328 mellomaksling men 320 diff? Med tanke på utveksling å aks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320 drivverk funker fett, sparker bra ifra! :) Passer nok ikke overens nei.

Clutchkita passer rett på ja :) Handla bare en 4puck sinter jeg. funker gulll en stund, men sliter ut svinghjul og trykkplate etterhvert.

Så anbefaler å handle et clutchkit ala dette: http://gripforce.com/f1-racing-stage-4- ... 4-e36-e39/ Motoren blir mer turtallsvillig og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en m52b28 på vei i posten! Gått 140k og er ifra 1999. DIGG!!!

Hi hi du klarte ikke lete lengere :) det er viktig å vise Handlekraft og pågangsmot og Gå for det man trenger.... Gratulerer med b28 Er denne fra 1999 E36 ? isåfall er det M52tub28 med dobbel vanos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting:)

Er ikke samme svinghjul på b20 og b28.. og er det en dobbelvanos du har kjøpt mister så er det ikke samme ledningsnett å hjerne.. Er motoren fra 1999 kan den ikke trimmes med M50 innsuget heller om du har hørt om alle som gjør det:) For før 1998 var det kun i innsuget di strupet ned men i 1998 bynte di å strupe inn i kanalene i toppen også, og da er det bortkastet med m50 innsug:) Forsåvidt går det HELT fint med orginal clutchkit til 2.0 for det må du ha om du kjører med 2.0 svinghjul.. Grunnen til at dette holder er at det er samme klutch på den gamle 2.5 litern som har 192 hk å 2.8 har 193 sååå holder fint! koster ca 1000 ink frakt fra koed med trykkplate clutchlager og lamellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...