Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

De skriver og at bremsene skal komme fra en 328i og passe "bolt-on". Da er det bare å bygge i vei da, ta en utskrift fra ekt med stempel fra Gs eller bmw(godkjent verksted) så er du i mål!

Ser ikke helt problemstillingen din. Tror dette er det best besvarte brevet jeg har sett fra BT noengang hva gjelder ombygging av bil. Her har Bt gjort halve jobben for deg og vel så det! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte du 1.April å fikk svar nå ! Gratulerer Igjenn :applause: til deg å BT for positivt svar etter 7,5 mnd. behandlingstid.

Satan kjenner at jeg blei skremt nå, jeg har kjøpt donorbil først. For å ha schassinr i søknaden til BT, men hadde ikke regnet med månedsvis lang behandlingstid. Ikke rart det er mange ikke godkjente biler i ommløp. Liker at du bygger for å godkjenne :) Øker jo verdien på bilen også.

Det du trenger å gjøre slik jeg har forstått reglene. Du må dokumentere hvor delene kommer fra, kvitering er bra. Dokumentasjon på at delenr stemmer med det som er levert orginalt på modellen, dette har GS hjulpet andre med før mot betaling, BMW kan også hjelpe med dette mot betaling, jeg har tenkt å printe dette ut fra realoem deleliste på internett gratis. Et autorisert verksted (trenger ikke være bmw) til å bekrefte at nødvendige deler er byttet ut.

Blir spennende å følge med ommbyggingen din, Lykke til med skruinga, + skiltene kan jo være lurt å ha glemt å levere. Det er stress å prøvekjøre uten :( Når du nermer deg klar for godkjenning går det jo ann å komme på å huske å levere de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo holde dere litt oppdatert for de som lurer litt på Åssen det funka å få godkjent bil hos BT ved ombygg. Så skal være flink å fortelle ka som blir sakt, å gjort nå fremover!

Ringte BT idag å fikk time til å vise bilen å veige den. Dette skal skje allerede på torsdag! Det er får å ha kontroll på vekta på den! Neste på programmet e å få alle delene, så ringe BT å fortelle at jeg startet ombygget. Da skal de ha skiltene mine :/

Dette som er planen så langt!

Over og ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir daffere med det filteret? Hva med KW da blir det daffere da? Det filtre dær må du bruke med 2.8n da orgnal boksen ikke passer på LMM til 2.8 :D og det blir ikke så ryddi dær før på 2.8 innsugsbelgen har et ekstra hull hvor det skal henge fast en stor bok.. vet ikke helt hva den er til, så den sylinderformae dingsen som står oppreist under belgen til 2.0 må du bare legge ned før å få alt på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...