Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Driver også med å få dinna bilen kjørbar med da...

Hørte et helsikkens smell her i mårest.

Fikse seg ikke heller før e drog på håndbrekket, da ble det stilt :

Så slik ser det ut.. Hva jeg skal gjøre nå vet jeg ikke. Skulle sårt hatt meg en brukis som fungerte :/ får gå til jobb nåda #-o

onue85rxck63a7zjz3cx.jpg

14x2twzb0o5cczfaf9di.jpg

ymt6p39tuib5nfdq93bf.jpg

ytzgi10ymp41kp6cbkyu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fjern de brekte skruene og ødelagte fjærene, sett på bremseskiva igjen å kjør !

Det samme skjedde meg her om dagen, tok bare ut de delene som lagde lyd ( knekte fjærer og de skruene du viser ) og monterte igjen. Bare ikke bruk håndbrekket så går det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må kjøpe alt nytt! inkludert wier så blir det bra! bytta først bare delene handbrekke var stramt men bilen ville ikke stå, så bytta jeg absolut alt inkludert wire, å da funka dett fjell, fikk kommentar på eukontroll at det var en av di bedre handbrekk han hadde sedd på lenge;) Men må bytte di sjolda, eller så detter den nye dritn ut igjen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at slikt skjer er med andre ord at bremseskjolda er rustne? Jeg har en ulyd fra bakhjula, subbelyd, metall mot metall...Håndbrekket fungerer vell bare på ene siden også tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme det eksos !

Visste egentlig om det da dette skulle holde akkurat igjennom eu godkjenninnga.

Skal bestille meg nytt skjold og alt, har faktisk steike nye håndbrekk wire liggendes.

Så nå siden jeg tok ut alt ifra inni der så funker ikke brekket.

Men lagå, skal se på ny bil på torsdag...

Da blir denne såtte inn i garasja å bakstilling skal ned, å nye deler skal bestilles inn så den blir komplett 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...