haybimmsen Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Bruker vanlig lakk som tåler litt temp Usikker på det enda, skal jo ha ned heile bakstillinga så får se ka som skjer Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 hvordan går det på kompressor frontn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Det ligger dødt enn så lenge men har lakkert alle delene osv Bilen skal inn på BT først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Skjønner! men kompressor var i hus ja? Skal du få ess til å lage deg chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Alt er i hus bortsett ifra chip spm Fekzen skal få fikse Var ute å krusa litt forgårs Her er sryggere styggest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 fin den biln din:) å fin bilsamling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Fått litt deler i dag Blir gjort det samme med desse som kalipterene. Fikk også siste rep settet til den siste kalipteren i dag. Håper å få tatt den i morgen. Ellers så har girkasse å mellomaksling komt : Mangler bare diff å stikkakslinger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Kan du sjekke delenr på girkassen? skal sjekke opp om jeg har 328 kasse jeg å Har en 328 diff liggende som jeg kke viste om jeg sko setta på min eller selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Ja viss der står noe på den da XD skal du selge den da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 ka du kunne tenkt dæ å gi ? diffen e delt å tømt for olja Sku pusse den opp men bare kommet halveis, har kun lakka lokket hvit.. å det andre sku æ ha svart tenkt æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Har fått leige skruplass nå Så nå blir det lettere å få skrudd litt kest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 stemmer det at denne bilen er i årets e36 Gsbildeler katalog? Den var nydelig! Kunne du besvare et par kjappe spørsmål på PM er du snill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Takk for det Det stemmer bra Japp kan svare deg etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 tenkte meg det ! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Da har man fått gjort litt Tatt ned hele eksosen, alle varmeskjolld, mellomakselen, håndbrekkwire samt interiøret. E lure på om det er hull i gulvet for de som lurte på hvorfor jeg tar ut interiøret. så i tilleg om jeg finner tak i vil jeg ha svart gulvteppe. Alle deler skal vaskes og lakkerest. Skjoldene blir nye da det var noen som var gåen. Hjulbuene skal vaskest og det skal smørest på noe godstoff. neste på tapeten er resten av interiøret, samt bakstilling. bakstilling skal sandblåses og lakkerest, samt bytte foringer. noen bilder av dagens økt så rydde til slutt er viktig fortsettelse følger snarest 6087Ristesund og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå