haybimmsen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Montert teppe å midtkonsollen. Samt deler av dasjen Sent fra min C6903 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Har montert hanskerommet samt c stolpedeksel Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Er det nå vi skal nevne at du burde hatt sort taktrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Japp. koed skal ha 4k for et nytt, så da må e prioritere masse Anna e trenge bare får å få den kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lest hele tråden nå, syyk forvandling! Utrolig pen bil som er i gode hender! Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Takker for det Har stått på litt igjen Fått montert av hjulager begge sider. Så har e fått begynt på bakstillinga. Var bmw treff her i helga å, så en godbit som vistnok aldri har vært rørt hverken lakk eller skru. Er bare heilt sykt strøkent. Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Det skjer ting ja, på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Sett gjennom hele tråden, imponerende arbeid! Skal selv ta den bakstillinga og forstillinga, så mye nyttig informasjon! Holder på å skru i Ålesund fortsatt ? skal du godkjenne den i Ålesund ? Holder selv til i ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Takker for det ja bor i skarbøvika, å skal godkjenne her også. Har fått presset inn nytt lager, men har ikke presset inn boltsirkel navet enda. Må huske å montere bremseskjolda også, garantert e glemme det...så har e festa stab stag å diff. Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Håper dette blir siste bestilling eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Dette blir bra, Martin! Må få tatt en titt en dag når jeg har komt hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Ser bra ut ! Skal bytte hjul lager bak selv på E36`n, og lurer på om det var mye makkverk å ta ut og inn lageret når svingarm er løst og ikke montert på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Takker Nei nå når e hadde arma ute, så var det lett å gjøre jobben brukte bare ei benkpresse kjøpt på biltema, det ligger en diy her som e kan linke til, men da med arm som e montert på bilen. Takker Anders! :-)Når er du hjemme? Fikk gjort litt idag med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Er hjemme fra 29. og utover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Fått gjort litt igjen Montert solgardin bake samt resten av interiøret. Mangler kun noen småting igjen Samt motorrommet begynner å bli klar til lakk Bytta også toppdekselpakning Synes kammen ser litt slitt Ut? Noen som kanskje ser? Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå