Lorentzose Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hehe, samme som meg da! Det setter er helt ok stivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Bra prosjekt, ser rimelig strøken ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Bra prosjekt, ser rimelig strøken ut da Takk for alle gode tilbakemeldinger og tips:D skal pollere oppigjen kanten på sommerfelgene, å har i den anledning lyst til å lakke "sentere" i en ltt knas farge som e litt ekstrem samtidig som den passer bilen, kan noen hjelpe me:D ? Tenkte på BMW brun metallic i senter eller noe, usikker:s kom med forslag da:D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 hallo å go helg! skal på jobb idag, så det ble ikke gjort stort idag med felgene inatt så satt jeg i garasja å skrapte av gammalt klarlakk på felgene. fikk begynt å pusse de, og fikk polert i mårest. noen bilder kan nevne at den maskinen der angra e ikke et minutt på at e bygde, brukte ca 3 timer på denne felgen.. 3 timer mindre enn det som er vanlig:) her så skraper jeg av klarlakken på kanten, polere gjør jeg også menst hjulet snurrer og går maskinen er ikke ferdig enda, bryterpanelet samt bekledning er ikke ferdig, sommeren kom fortere enn e hadde gjort regning med fort hva jeg skal gjør med senteret er jeg ikke sikker på... men noe knæsj blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 da har det skjedd litt her har bestemt meg for å bare polere opp kanten på felgene, ikke lakke de. så når har jeg lakt om til sommersko:) i tilleg har jeg vært på BMWVCCN treff avd møre og romsdal idag å der var det mye å ja, va mye gromt der ja. her er et par bilder, av min og andre bimmer på treffet! nyvaska og polert. så litt ifra treffet snuten kunne ikke lavære å møte opp...resulterte i en kjedlig kjeglekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Hvorfor har du ikke skaffet deg senk enda? Ser jo helt traktor ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hvorfor har du ikke skaffet deg senk enda? Ser jo helt traktor ut. du vet, saker og ting koster penger:/ Nå for tiden er ting meget knapt:/ så har ikke råa desverre så om noen har et senkesett som de vil gi bort er det bare å rope ut kanskje noen vet om et meget billig senkesett? sommeren nærma jo se med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Tuningart koster bare 2490? Billigere senk får du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Nei, får lønn nå snart, så vi får se ka som skjer:p noe må skje vet e.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Blir nok bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Så den så vidt det var på treffet, ser absolutt bra ut! Men senk er et must, som de sier over her. Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Blir nok bra med senk Takk:)!håpe d! Så den så vidt det var på treffet, ser absolutt bra ut! Men senk er et must, som de sier over her.Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk Såg deg med, va tenkt å gå bort men ble ikke noe av:p Hva er best egentlig! Godkjenne senkesett, eller kjøre med det til en blir stoppa? E får vell ikke godkjent senken pga hjula, eller tar jeg feil igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:) Dette blir jævlig bra, eneste bilen trengte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:) Dette blir jævlig bra, eneste bilen trengte nå Takk for det jokke!! ka du tror om godkjenning av settet? Blir det vaskelig? Må jeg låne noen hjul som er mindre får å få godkjent senken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå