Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Bra prosjekt, ser rimelig strøken ut da :-)

Takk for alle gode tilbakemeldinger og tips:D skal pollere oppigjen kanten på sommerfelgene, å har i den anledning lyst til å lakke "sentere" i en ltt knas farge som e litt ekstrem samtidig som den passer bilen, kan noen hjelpe me:D ? Tenkte på BMW brun metallic i senter eller noe, usikker:s kom med forslag da:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo å go helg! skal på jobb idag, så det ble ikke gjort stort idag med felgene :?

inatt så satt jeg i garasja å skrapte av gammalt klarlakk på felgene. fikk begynt å pusse de, og fikk polert i mårest. noen bilder

kan nevne at den maskinen der angra e ikke et minutt på at e bygde, brukte ca 3 timer på denne felgen.. 3 timer mindre enn det som er vanlig:)

her så skraper jeg av klarlakken på kanten, polere gjør jeg også menst hjulet snurrer og går :D maskinen er ikke ferdig enda, bryterpanelet samt bekledning er ikke ferdig, sommeren kom fortere enn e hadde gjort regning med fort 8)

IMG_3475.jpg

IMG_3476.jpg

IMG_3473.jpg

IMG_3478.jpg

hva jeg skal gjør med senteret er jeg ikke sikker på... men noe knæsj blir det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har det skjedd litt her :D

har bestemt meg for å bare polere opp kanten på felgene, ikke lakke de. så når har jeg lakt om til sommersko:)

i tilleg har jeg vært på BMWVCCN treff avd møre og romsdal idag :wink: å der var det mye å =P~ ja, va mye gromt der ja.

her er et par bilder, av min og andre bimmer på treffet!

nyvaska og polert.

IMG_5112.jpg

IMG_5132.jpg

IMG_5126.jpg

IMG_5125.jpg

så litt ifra treffet :D

snuten kunne ikke lavære å møte opp...resulterte i en kjedlig kjeglekjøring :|

IMG_5010.jpg

IMG_4953.jpg

IMG_5105.jpg

IMG_4971.jpg

IMG_4967.jpg

IMG_4939.jpg

IMG_4952.jpg

IMG_5005.jpg

IMG_4951.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke skaffet deg senk enda? Ser jo helt traktor ut. :P

du vet, saker og ting koster penger:/ Nå for tiden er ting meget knapt:/ så har ikke råa desverre :roll: så om noen har et senkesett som de vil gi bort er det bare å rope ut :D

kanskje noen vet om et meget billig senkesett? sommeren nærma jo se med stormskritt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra med senk :D

Takk:)!håpe d!

Så den så vidt det var på treffet, ser absolutt bra ut! Men senk er et must, som de sier over her.

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Såg deg med, va tenkt å gå bort men ble ikke noe av:p

Hva er best egentlig! Godkjenne senkesett, eller kjøre med det til en blir stoppa? E får vell ikke godkjent senken pga hjula, eller tar jeg feil igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:)

Dette blir jævlig bra, eneste bilen trengte nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:)

Dette blir jævlig bra, eneste bilen trengte nå :D

Takk for det jokke!!:) ka du tror om godkjenning av settet? Blir det vaskelig? Må jeg låne noen hjul som er mindre får å få godkjent senken?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...