Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Da har e gått i innkjøp av tuningart sitt coilovers ifra parts And retards. Å kjøpt GS sine fortsterka demperlager bake:) dem er på tilbud nå foresten:) så nå skal det bli litt lavere bil her i gården:)

Dette blir jævlig bra, eneste bilen trengte nå :D

Takk for det jokke!!:) ka du tror om godkjenning av settet? Blir det vaskelig? Må jeg låne noen hjul som er mindre får å få godkjent senken?:)

Så lenge du skrur det innenfor godkjent høyde så er det bare å kjøre ut å vise den hos Biltilsynet med TÜV papirer :) Du har vel 19" på nå? Må kanskje valse litt da ja, er jo egentlig bare å hive på vinterhjul på når du skal godkjenne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ser ut som det ble temmelig bra med senk Martin ;) Poleringsmaskinen var ikke dum altså!

riktig det Grimstad :D

fikk montert coilovers som han eksos sier. brukte rundt 5 timer da :wink:

fikk problemer med felgane mine desverre :x har såtte så mange tima å polert så blei litt sint. ble ikke nåkk med 5mm space framme, tok fortsatt bortdi fjøra. så da måtte jeg låne noen 17 toms med en kompis. :wink:

Senkingen er ikke på topp, skal finstille på onsdag tenkte jeg skal litt opp bake, å litt ned framma :D

litt bilder ifra igår/natt

utover det er jeg på utikk etter noen 17 toms som kan passa godt på tralla mi, tips taes godt imot :applause:

IMG_3549.jpg

IMG_3556.jpg

IMG_3553.jpg

IMG_3557.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! ;) Det ble jo riktig så bra! Hadde samme problemet selv med vinterfelga, subber no jævlig i hjelpefjæra. Mine throwing star felger derimot, der er det rundt 5cm god plass til fjær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! ;) Det ble jo riktig så bra! Hadde samme problemet selv med vinterfelga, subber no jævlig i hjelpefjæra. Mine throwing star felger derimot, der er det rundt 5cm god plass til fjær :)

takk :P

litt irriterende:( kan vell ikke få får brede space heller? 5 mm va for lite, ka neste blir da? om e kan space så hadde det vært det beste, kan ikke kjøre heile tida med de "låne" felga der :P

pluss e kan ikke kjøpe andre felger, da senken tok knekken på økenomien #-o blir lærling til sommern, så da blir det lettere for en skolegutt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med justerbart 8)

De 17" kledde bilen bra, skulle nesten byttet Hartge felgene mot disse til kompisen din :P

takk skal du ha :D ja det e sant, hannes bil e ekstremt segen, så den subba en del, hehe.

Du kan få tak i 2-3-5-7-10-15-20-25-30-...-...

til prisen av ka?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...