Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... jeg kan jo senka til hjulene ligger inni innerskjermen :P

kjører på 7.5x17 et41 felg med 215/40 595 Rs-R dekk...

Men jeg skal space ut da glipa er litt for stor syntes jeg... men har justerbar camber om det skulle ta i skjermen :P men er jo mange som kjører 5serie felger og det gir en illusjon av at bilen er lavere, selv om den ikke er det... men når dekket ligger kant-i-kant med skjermen, ser det lavt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg kan jo senka til hjulene ligger inni innerskjermen :P

kjører på 7.5x17 et41 felg med 215/40 595 Rs-R dekk...

Men jeg skal space ut da glipa er litt for stor syntes jeg... men har justerbar camber om det skulle ta i skjermen :P men er jo mange som kjører 5serie felger og det gir en illusjon av at bilen er lavere, selv om den ikke er det... men når dekket ligger kant-i-kant med skjermen, ser det lavt ut...

da må e hjem ¨å sjekke ka e har, første gang e senka, men fortsatt litt flaut å ikke vite ka dekk å felg e har #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Hartge kopifelger fra GS sikkert et35 i 8" utførelse eller lignende :P

Er det felgen, eller gummien som treffer fjæra?

Men du har fått med deg at de jeg bruker nå er 17 sant?:) er noe hartge replica skit men syns dem passa heilt greit til bilen, på onsdag så skal e justere til høyden igjen har sunke som eff inatt, ser ut som den gjor før bare lavereXD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS-retro heter felgene, ser de ikke ligger inne til e46/e36, men til e30 har de iallefall på nettsiden... Tror de skal ha til 5x120 også, mener å huske det ;)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nydelig bil haybimmsen! :)

Det blir i forhold til at der e spaca no på 5 men det e for lite, men samtidig kan ikke felgen egentlig komme ut:p ja e vell bare sann, ka felgstørrelser en helst bør bruke på senka e36? ;)

Når det kommer til felg/senk.. 17" uten tvil! 18" blir etter min mening for svært og bilen blir bare seendes feil ut. Mine 2 cent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil haybimmsen! :)
Det blir i forhold til at der e spaca no på 5 men det e for lite, men samtidig kan ikke felgen egentlig komme ut:p ja e vell bare sann, ka felgstørrelser en helst bør bruke på senka e36? ;)

Når det kommer til felg/senk.. 17" uten tvil! 18" blir etter min mening for svært og bilen blir bare seendes feil ut. Mine 2 cent ;)

Tusen takk for det:D

Har funnet ut at 17 e finest ja! Så e trur e har en plan på ka e skal gjør:D

Er fornøyd med bilen, Kjedli at felgene ikke kunne brukest å at ene hjulbua e gåen. Billigste lakkerer her tar 8000 pr hjulbue, kunna prøvd å fiksa sjøl men e får kike litt rundt om priser osv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...