///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Hmmm... jeg kan jo senka til hjulene ligger inni innerskjermen kjører på 7.5x17 et41 felg med 215/40 595 Rs-R dekk... Men jeg skal space ut da glipa er litt for stor syntes jeg... men har justerbar camber om det skulle ta i skjermen men er jo mange som kjører 5serie felger og det gir en illusjon av at bilen er lavere, selv om den ikke er det... men når dekket ligger kant-i-kant med skjermen, ser det lavt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Hmmm... jeg kan jo senka til hjulene ligger inni innerskjermen kjører på 7.5x17 et41 felg med 215/40 595 Rs-R dekk... Men jeg skal space ut da glipa er litt for stor syntes jeg... men har justerbar camber om det skulle ta i skjermen men er jo mange som kjører 5serie felger og det gir en illusjon av at bilen er lavere, selv om den ikke er det... men når dekket ligger kant-i-kant med skjermen, ser det lavt ut... da må e hjem ¨å sjekke ka e har, første gang e senka, men fortsatt litt flaut å ikke vite ka dekk å felg e har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ser ut som Hartge kopifelger fra GS sikkert et35 i 8" utførelse eller lignende Er det felgen, eller gummien som treffer fjæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Ser ut som Hartge kopifelger fra GS sikkert et35 i 8" utførelse eller lignende Er det felgen, eller gummien som treffer fjæra? Men du har fått med deg at de jeg bruker nå er 17 sant? er noe hartge replica skit men syns dem passa heilt greit til bilen, på onsdag så skal e justere til høyden igjen har sunke som eff inatt, ser ut som den gjor før bare lavereXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Bare tøft om det stikker ut litt Martin 18" ! 17 også går bra om felgen er "rett", men kan fort bli seendes lite ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Tenke du må til med BBS rs på bilen e... Heilt riktig felg etter mi meining! Og GS har vel en modell som ser slik ut å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Tenke du må til med BBS rs på bilen e... Heilt riktig felg etter mi meining!Og GS har vel en modell som ser slik ut å? [ Bilde ] Skulle ha photoshoppet vekk den lykta "på taket"... ødela et ellers utrolig fint bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hehe, så ikke den før du nevnte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 ja rs hadde vært heilt sjukt, men prisen e sjuk me da:S GS sine må vell da bli de hypertrack felgene? fin coupe fakitsk! dessa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 GS-retro heter felgene, ser de ikke ligger inne til e46/e36, men til e30 har de iallefall på nettsiden... Tror de skal ha til 5x120 også, mener å huske det Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Dei er å få til e36, men bare i 17"... Heter retro ja, dei ser veldig bra ut! Fra rett under 9000 ink. Dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Nydelig bil haybimmsen! Det blir i forhold til at der e spaca no på 5 men det e for lite, men samtidig kan ikke felgen egentlig komme ut:p ja e vell bare sann, ka felgstørrelser en helst bør bruke på senka e36? Når det kommer til felg/senk.. 17" uten tvil! 18" blir etter min mening for svært og bilen blir bare seendes feil ut. Mine 2 cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Takk for bilde! Se om det ikke blir ei løsning på felg"problemet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Nydelig bil haybimmsen! Det blir i forhold til at der e spaca no på 5 men det e for lite, men samtidig kan ikke felgen egentlig komme ut:p ja e vell bare sann, ka felgstørrelser en helst bør bruke på senka e36? Når det kommer til felg/senk.. 17" uten tvil! 18" blir etter min mening for svært og bilen blir bare seendes feil ut. Mine 2 cent Tusen takk for det:D Har funnet ut at 17 e finest ja! Så e trur e har en plan på ka e skal gjør:D Er fornøyd med bilen, Kjedli at felgene ikke kunne brukest å at ene hjulbua e gåen. Billigste lakkerer her tar 8000 pr hjulbue, kunna prøvd å fiksa sjøl men e får kike litt rundt om priser osv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå