Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk desverre ikke lastet opp bildene av skadene på bilen, selvom det ikke er så skrekkelig mye, det er en rustflekk på bagasjerommet, rust der reservehjulet skal ligge, sprekk i venstre forskjerm, rust på begge chrom fangerne og litt nederst på fronten og litt på rumpa, men det skal fikses alt sammen.

Kjøpte meg ny(!) Zender frontspoiler, og bosch tåkelys fra ebay i går, så venter på å få de i posten. Ikke umulig at bilen skal få en dose lakk etterhvert da jeg syntes den fortjener det, men er ikke helt sikker på når og hva enda :).

Lik frontspoiler/airdam som på dette bildet :).

30nyl59k1l5fvvq9s8l9.jpg

Noen dørlister og chromstuss til eksosen er også bestilt fra jaymic.com

Skrevet

d1p669z2ejmagysvt7uo.jpg

Nye tåkelys :)

1r5x8pfl6n2tondilqdf.jpg

BBS originale sommerfelger er på, litt kantkjørte men de får holde så lenge.

Skal laste opp et par bilder til, men skjønner ikke hvorfor jeg får error hver eneste gang jeg laster opp et ordentlig bilde, må laste ned drittkopier jeg lager i paint.

Skrevet

Skal laste opp et par bilder til, men skjønner ikke hvorfor jeg får error hver eneste gang jeg laster opp et ordentlig bilde, må laste ned drittkopier jeg lager i paint.

Vist du bruker bimmers sin server så har den vel begrensinger på hvor store bildene kan være.

Bruker du fx denne http://photobucket.com/ i stedet så funker det sikkert

Skrevet

Fikk lastet opp på imageshack.us :), fikk den nye frontfangeren i dag, litt skuffet over hvilken tilstand den er i. Men det skal nok bli bra uansett!

scaled.php?server=15&filename=img2193at.jpg&res=medium

scaled.php?server=829&filename=img2192ve.jpg&res=medium

Noen tips angående hva jeg kan gjøre for å få vekk disse hakkene?

scaled.php?server=822&filename=img0072pt.jpg&res=medium

Har en liten jobb å gjøre der reservehjulet skal være, men det er heldigvis veldig begrenset til akkuratt det området, dessuten som dere ser på bildet under er bagasjerommet ganske greit ellers, trenger en full vårrengjøring når den tid kommer, slik at alt kan bli kartlagt.

scaled.php?server=17&filename=img0073pz.jpg&res=medium

scaled.php?server=17&filename=img0074tl.jpg&res=medium

Liten rustflekk på koffertlokket.

Skrevet

Luker hellakkering av denne bilen om dagen, tenkte å få kasta på en ny demper og nye bremser. Så skal motoren og interiøret ut, får se hva som skjer fremover, om jeg skal fikse skilter på den før eller etter den skal lakkeres.

Skrevet

Ettersom jeg har bestemt meg for å holde meg edru et par helger på rad, og dama dro på fest i stad brukte jeg de gyllne timer fra 21.00-23.45 på lørdags kveld til å demontere enkelte deler på bilen. Fikk faktisk ikke ut frontlyktene med det verktøyet jeg hadde tigjengelig men ellers gikk det meste etter planen, bakfanger, frontfanger, baklykter, emblem, logo, grill og nyrer kom av til slutt. Var overraskende "mye" rust hær og der, så det var deilig å få en bekreftelse på at dette faktisk bør gjøres og er nødvendig for at bilen skal holde seg på veien de kommende årene, da det er mye smårust som kan bli alvorlig om det ikke blir tatt med det første.

img0078qu.jpg

img0079to.jpg

img0077eh.jpg

Skrevet

Godt å se at du tar tak i problemene med en gang istedenfor å vente med dem til det er "for sent". Det har en lei tendens til at man har mer lyst til å bruke/kjøre med bilen enn å reparere på den når man først har fått skilter. :)

Skrevet

Som du ser, har bilen blitt lakkert før, du kan faktisk se at radiatoren er grønn, og det sier sitt om lakkjobben. lyktegrillen,lyktene og lister rundtom er "grønne" så om jeg ikke finner en måte å få fjernet lakken fra plast må jeg nokk kjøpe nye :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...