///MoePower Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Lyktegrillene kan du i verste fall lakkere med silkematt sort lakk, da blir de like fine som nye. Det løfter utseendet på bilen en god del når plasten er skikkelig sort og ikke grå/falmet (eller grønn). Glasslykter kan du bruke knivblad å skrape av lakken på, plastlykter kan du rubbe og polere, evt legge klarlakk på så blir de fine igjen. Bare et tips, hvis du ikke vil bruke mange, mange tusen på nye deler. Mye som lar seg gjøre bare man bruker de rette teknikkene. Krom skal også la seg gjøre å rubbe/polere, til en viss grad.
goty Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Takk for tips Moe, vill selvfølgelig spare så mye som mulig på pengene. Noen som har info om det er mye dyrere å lakkere bilen i en annen farge? Ikke at mintgrün er i gal farge for min del, men hvis jeg har mulighet til å skifte til en annen farge er ikke det noe jeg vil utelukke. Inspill? Skal se om jeg får begynt på å hive ut motoren denne uken, reiser til Wroclaw i Polen til helgen, så da blir det ikke så mye jobbing akkuratt. Kommer en haug med bilder når bilen er ribbet .
goty Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Når jeg skal godkjenne bilen hos Statens vegvesen må jeg ha på kufanger forran eller kan jeg godkjenne den kun med zender frontfangern?
goty Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Er kun motor som gjennstår i bilen, skal få hjelp til dette på mandag, men lurte på om jeg ikke skal kline til med dette selv i morgen. Noen som har noen tips? guide? Skal komme med et par bilder til når motor er ute.
goty Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Noen bilder som illustrerer hva som må gjøres fremover.
norbakken Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Der har du litt å ta fatt på ja, men det er like greit å gjøre det skikkelig med én gang! Dessuten er det jo en kjempefin bil du har der, gleder meg til å se den ferdig
goty Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Takk til atlee her på forumet for en hyggelig handel! Gikk til innkjøp av originale turbodeler da jeg fikk et tilbud jeg ikke klarte å si nei til. Eksos ble også kjøpt
goty Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Nye navnet på denne bilen er helvetes prosjektet. (neida:)) Har fått hevet ut alt interiør bortsett fra dashbord og dørtrekket. Det dukker desverre opp noe DRIT hele tiden og det er selvfølgelig MYE mer jobb enn hva man først trodde. Det dukket opp rust i gulvet på passasjersiden, hele fronten må mest sansynlig byttes (legger ut bilde av fronten i morgen). fikk av forskjermene og innerskjermene i stad da det så ut som rene helvete dær inne. Men men, dette er mitt første prosjekt og jeg lærer iallefall noe hele veien fra start til slutt . Holder på å sandblåse høyre skjermfeste nå, og fortsetter på andre side i morgen. Bilder kommer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå