NicklasFS Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 selger nå unna min suzuki tsx grunnet har ikke orket å ordne det siste som er med den! den starter men stopper med en gang igjen, vet ikke hvorfor men vil tro at det er gassern, har tatt den helt i biter flere ganger å gjort rent, men er vell bare justering igjen vil jeg tro! trenger seg en ny ''kick starter'' siden gammlen er ødelagt å virker ikke mer. så funker bare å trill starte den! det er med en kasse med deler der er det ekstra trim sylynder å topp, står på trim sylynder å topp nå også står også på trim anlegg. PRIS: 4000,- kan selges billigere ved hurtig avgjørelse! Er ny lakkert!
FredrikE24 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Gianelli 50 anlegg på denne? Motor tett og fin?
NicklasFS Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Gianelli 50 anlegg på denne? Motor tett og fin? det er effekt anlegg på den begynner på M men husker ikke resten motoren er tett å fin mangler bare justeringer ;D det er helt nye pinnebolter ned til blokka også.
BmwKlovn Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Å jeg vil ha meg X igjen..!. Giannelli på denne ja! 50cc effektanlegget!
NicklasFS Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Å jeg vil ha meg X igjen..!. Giannelli på denne ja! 50cc effektanlegget! ja kan sikkert hende, husker ikke i farta, du skal få kjøpe den
NicklasFS Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Så langt unna atte :/ jeg kan jo evt høre om det er noen jeg kjenner som skal den veien da
Gjest Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Tsx er rått!!! Hadde Gianelli 80cc en stund på min. Men blei rmx vannavkjølt motor etterverdt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå