zanti Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Helt rå den der, Tobias. Det må jeg si, men prisen var også temmelig kvass Hvis jeg skal bruke så mye så tror jeg faktisk en F11 er mer aktuelt siden det er en nyere bil. Men den der var strøken... *sikle*, og hvilket utstyrsnivå og motor...
tobiasw Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hehe, ikke sant! Jeg siker som bare det Hvilken prisleie tenker du?
zanti Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Hadde egentlig sett for meg en plass mellom 350' og opp til 410-420' , men jeg har fått råd om å gå for 3.0-motoren hvis jeg har mulighet til det. Men salget av nåværende bil setter egentlig alt på vent, så jeg må prøve å være tålmodig til det går i boks Men valget av merke og modell vil ikke endres, 5-serie blir det.
venture2076 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg hadde 07 520dat LE (150hk) og var mektig imponert. Jeg er mer vant til større motorer, men du verden så imponert jeg ble av lille 2 liter diesel. Glem alle konkurrenter på ytelse. Her er 0-100 på 9,1 sekund som er 0,1 sekund dårligere enn 163hk. Full bil på langtur til stryn fra oslo, over fjell osv. Ingen problemer. God forbikjøring. Klart ikke til å sammenligne med 525 eller 530, men utrolig mye for pengene. Videre hadde jeg "riktig" utstyr, men ikke headup og panoramasoltak som er kult, men ikke viktigst. Jeg hadde sportsratt/seter, sort skinn, sort bil, alu lister og navi. Sikkert mye mer og. Plassen i denne er ikke imponerende som familiebil. Både baksete med de digre babystolene og bagasjerom til SIMO barnevogn, ikke bra i forhold til (langt) kjipere Passat som virkelig er helt rå på plass, men VAG sin 2liter diesel er jo 0-100 før lunsj!!! Feil på E61, tja, hadde ingen feil overhodet, nesten kjedelig!!!
zanti Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Da har det blitt bilkjøp Endte med en svart 2010 520DA med temmelig bra utstyrsnivå (blant annet headup, skinn ++). Fikk ikke alt jeg så etter (M-sport, 3.0) osv, men er meget fornøyd med denne bilen, kan legge ut bilder når det ikke er bare slaps og søle ute! Takk for all hjelp til å bygge opp kunnskap om 5-serie! Var helt grønn da jeg starta letinga.
venture2076 Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Gratulerer så mye. Du vil garantert bli fornøyd. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?5s2rl2 Sent from my iPhone using Tapatalk
tobiasw Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Da har det blitt bilkjøp Endte med en svart 2010 520DA med temmelig bra utstyrsnivå (blant annet headup, skinn ++). Fikk ikke alt jeg så etter (M-sport, 3.0) osv, men er meget fornøyd med denne bilen, kan legge ut bilder når det ikke er bare slaps og søle ute! Takk for all hjelp til å bygge opp kunnskap om 5-serie! Var helt grønn da jeg starta letinga. Ble det E60/61 eller F10/11? Gratulerer
zanti Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Det ble en E61, bilder kommer når været er bedre! --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?4iqjcc
tobiasw Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Da får jeg bare glede meg, og håpe jeg ser tråden! Post gjerne link her
zanti Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Tar bedre bilder når sommerfelgene er på --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?l4nsmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå