Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt rå den der, Tobias. Det må jeg si, men prisen var også temmelig kvass ;) Hvis jeg skal bruke så mye så tror jeg faktisk en F11 er mer aktuelt siden det er en nyere bil. Men den der var strøken... *sikle*, og hvilket utstyrsnivå og motor... =P~

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde egentlig sett for meg en plass mellom 350' og opp til 410-420' , men jeg har fått råd om å gå for 3.0-motoren hvis jeg har mulighet til det. Men salget av nåværende bil setter egentlig alt på vent, så jeg må prøve å være tålmodig til det går i boks ;-) Men valget av merke og modell vil ikke endres, 5-serie blir det.

Skrevet

Jeg hadde 07 520dat LE (150hk) og var mektig imponert. Jeg er mer vant til større motorer, men du verden så imponert jeg ble av lille 2 liter diesel. Glem alle konkurrenter på ytelse. Her er 0-100 på 9,1 sekund som er 0,1 sekund dårligere enn 163hk. Full bil på langtur til stryn fra oslo, over fjell osv. Ingen problemer. God forbikjøring. Klart ikke til å sammenligne med 525 eller 530, men utrolig mye for pengene. Videre hadde jeg "riktig" utstyr, men ikke headup og panoramasoltak som er kult, men ikke viktigst. Jeg hadde sportsratt/seter, sort skinn, sort bil, alu lister og navi. Sikkert mye mer og.

Plassen i denne er ikke imponerende som familiebil. Både baksete med de digre babystolene og bagasjerom til SIMO barnevogn, ikke bra i forhold til (langt) kjipere Passat som virkelig er helt rå på plass, men VAG sin 2liter diesel er jo 0-100 før lunsj!!!

Feil på E61, tja, hadde ingen feil overhodet, nesten kjedelig!!!

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har det blitt bilkjøp :-)

Endte med en svart 2010 520DA med temmelig bra utstyrsnivå (blant annet headup, skinn ++). Fikk ikke alt jeg så etter (M-sport, 3.0) osv, men er meget fornøyd med denne bilen, kan legge ut bilder når det ikke er bare slaps og søle ute!

Takk for all hjelp til å bygge opp kunnskap om 5-serie! Var helt grønn da jeg starta letinga.

• 3 weeks later...
Skrevet
Da har det blitt bilkjøp :-)

Endte med en svart 2010 520DA med temmelig bra utstyrsnivå (blant annet headup, skinn ++). Fikk ikke alt jeg så etter (M-sport, 3.0) osv, men er meget fornøyd med denne bilen, kan legge ut bilder når det ikke er bare slaps og søle ute!

Takk for all hjelp til å bygge opp kunnskap om 5-serie! Var helt grønn da jeg starta letinga.

Ble det E60/61 eller F10/11? :) Gratulerer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...