S. Gunstad Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hallo, Ujevn tomgang etter bytte av LMM. 500-1500 rpm. Kjørte ca. 50 mil med utkoblet LMM før dette ble gjort. Har sjekket for falskluft. Går greit når den er kald. Temperaturen viser under midt på (mulig feil på instrument). Her er video. (jeg ruser opp litt selv 2 ganger): http://youtu.be/n5zeqTytJUA Noen som har vært borti noe lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Kan det vaere lamdaen som tuller? Fin tomgang paa kald motor og bilen gaar reint og pent under vanlig kjoring. Trenger litt tipps her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Har bytta lamda uten at det hjalp nevneverdig. Neste steg blir muligens å overhale VANOS`n hvis ingen har noen bedre forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tomgångsregulatoren då? tatt den ut å reingjort den med bremserens eller andre stoff? hadde samme symptom på min 525i. m50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Den har jeg ikke kikka på nei, takk for tipset. Burde kanskje være åpenbart å ha sjekka den men Hvor sitter den da tro? Renses med bremserens eller WD40 etc.? EDIT: Er det nr. 6 her? Tomgangsmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ja, den sitter midt under innsuget. Rens den med avfetting eller lignende. Brukte selv motorrens på min da jeg plukka den ut, tok flere runder så løsnet driten etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Hva var problemet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Apropos temperaturinstrumentet: har du montert krom-ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå