Ess Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Jeg lurer på om noen har erfaring med E46 320dA og E46 320dAT. Alle innspill verdsettes. Hvordan er automatkassene i disse? Hvordan er holdbarheten til motoren? Jeg tenker først og fremst på versjonen med 150hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Har ikke selv eid en slik, men har hørt at automat ikke er bra. At det ikke samarbeider så bra som det burde gjøre ilag med motor og at den stjeler endel effekt. dette vet ikke eg sikkert men har hørt det av folk som har hatt slike. Selv kjørte eg en slik bil med 6 trins manuel i helgen for eg vurderer en slik bil selv og var overraskende god og kjøre og effekt var bra for og være bare 150hk. har også hørt at turbo er kjent for og ryke ved ca 150 tusen km. så kjøper du en som har rundt den km så forhør deg om den har vert byttet Så anbefaler absolutt en slik bil med manuel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå