HypeTraxX Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg lo godt da jeg så den bakluka der gitt! Hehe Men dette så ut som et veldig spennende prosjekt!
Mads` Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Gjort litt idag også, selve bilen er klar til fyller men venter til felgene kommer om et par dager for å sjekke om hjulbuene må valses mer. Vaska reint panseret innvendig, så får jeg sandblåse litt rust imorgen ser at bildene ikke er så veldi bra menmen, slipte ned frontfanger. skal ha den med på jobb og sveise igjen det hullet der defa kontakten var Åsså kappa jeg ut hjulbrønnen, kommer ikke til å bruke den anyways. får ei aluminiumsplate med en kompis imorgen så skal på!
Mads` Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Fikk ikke gjort så mye idag som jeg hadde tenkt men fikk henta felgene vertfall. Har selvfølgelig rota vekk bitsen til boltene så fikk ikke testa de på bilen!
Mads` Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Fått prøvd på nye hjula, god klaring enda men er jo ikke så mye vekt på den. Har også sandblåst innvendig panser rundt kanten osv, og innvedig i dørene. om jeg gidder så legger jeg fyller på selve bilen imorgen, har mine tvil men maybe!
Heen Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Ser jo veldig bra ut dette Mads Felgene er knalltøff! Hvilken farge vurderer du da? please ikke ta samme som min da
Mads` Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Hehe, det blir en mørkere gråfarge av hemmelig kode men nei ikke samme som din! ja syns hjula kledde bilen
Mads` Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Fikk gjort litt idag også, sandblåste ferdig panser og innvendig dørene, fjerna fugene rundt kanten og blåste alt! godt var det, spraya på litt grunning
Mads` Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Da har jeg lagt fyller på bilen! Lot den stå inatt i varmen før jeg byndte på den Ferdig maskert Oog fyller Fått tak i plate til hjulbrønnen, fikk med to stenger til avstivning men det ser ut så det går bra Kom pakke i posten med litt godlyd også
Mads` Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Nesten så jeg vurderer hvit bil hehe, neei..
HypeTraxX Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Ja, hvorfor ikke? Det finnes vel mange hvite E30 biler, men ikke i strøøkent utseende !?
Heen Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Tar du motorrom og alt innvendig også nå eller ?
Kjakan Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Sjå der ja! Tek vell å grunna min me du? hehe
Mads` Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Ikke motorrom heen, det får bli engang motorn er ute men ellers alt utenom innvendig bagasjerom. Jada kjakan de går sikkert fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå