Gå til innhold

Mads`sin 88' E30 - Nye bilder side 5 av nylakkert bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen ser veldig bra ut, godkjent med M30?

BTW: Håper du ikke kjøpte uoriginale skjermer foran? Dååååårlig erfaring med de... Synd å ødelegge en så fin bil med dårlig passform..

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk skjermer idag men har ikke sjekka de ut enda, blir ei uke i bergen nå også så bilen får ei ukes pause.

Tror jeg dropper mtech planene og kjører på med is leppa!

Noen som har noen tips om felger? må ha 17" pga bremsene, vil ikke ha større heller... helst den litt breiale stilen :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Tok ut rutene (bare siderutene igjen) idag og byndte å slipe ned bilen, tenkte å få karosseriet klar til lakk til neste uke endag så blir den sprøyta når det passer.

4XBXB.jpg

fQhYk.jpg

3HJCY.jpg

Skrevet

Ja skal nok bli med på en del treff :)

Originalt e den lichtsilber elns, men vil ha en mørkere gråfarge på den. Karossen er så og si bulkfritt og rustfritt så går fort :) blei sjuk igår men skal få sparkla de få bulkene som er ikveld!

Tips på hjul da heen? Sett litt på keskin kt1, men kunne tenkt meg å finne noe som ikke er så mye brukt på e30

Skrevet

Høres ut som en god plan ;)

Hjul ja..Jeg bruker compomotive, men det er jo en del e30 med det.

Så er det ikke alt som passer overens med bremser.

Men keskin Kt1 er jo knalltøff, Brock b1 er litt oppbrukt, Gs bildeler har en del tøffe bbs kopi, acev a er jo tøft..neiss, er mye å velge i..

Skrevet

Ja maila litt me felgen garage om bbs rs men tror de blir liitt i dyreste laget:p brock hadde jeg på asconan heen så de utgår!

blei dårlig med sparkling igår, utslått av sykdommen..men har tatt med sparkel osv fra jobb så idag må det bli:)

Skrevet

Njaa sparkla en gong, trur det skal ver nok på dissa små bulkane!

Henta ny bakluke også :) Det blir inn på bilspesialisten, vurderte å sprøyte den sjøl da men ekje såå dreven med klarlakken enda!

ndcAG.jpg

BqGh6.jpg

VxQzo.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...