Pedi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Bilen ser veldig bra ut, godkjent med M30? BTW: Håper du ikke kjøpte uoriginale skjermer foran? Dååååårlig erfaring med de... Synd å ødelegge en så fin bil med dårlig passform..
Mads` Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Kjøpte uoriginale, så får nå bare se.. blir de for dårlige kjøper jeg bare nye. Nei ikke godkjent med motor
Pedi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Fin bil var det iallefall... Følger med her fremover
Mads` Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Byndte å demontere idag, så får se om jeg kanskje begynder å slipe litt om et par dager.
Mads` Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Fikk skjermer idag men har ikke sjekka de ut enda, blir ei uke i bergen nå også så bilen får ei ukes pause. Tror jeg dropper mtech planene og kjører på med is leppa! Noen som har noen tips om felger? må ha 17" pga bremsene, vil ikke ha større heller... helst den litt breiale stilen
Mads` Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Tok ut rutene (bare siderutene igjen) idag og byndte å slipe ned bilen, tenkte å få karosseriet klar til lakk til neste uke endag så blir den sprøyta når det passer.
Heen Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Tøft Mads ! Regner med du henger deg på under treff og utstilling i sommer Hva er fargen på den org ?
Mads` Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Ja skal nok bli med på en del treff Originalt e den lichtsilber elns, men vil ha en mørkere gråfarge på den. Karossen er så og si bulkfritt og rustfritt så går fort blei sjuk igår men skal få sparkla de få bulkene som er ikveld! Tips på hjul da heen? Sett litt på keskin kt1, men kunne tenkt meg å finne noe som ikke er så mye brukt på e30
Heen Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Høres ut som en god plan Hjul ja..Jeg bruker compomotive, men det er jo en del e30 med det. Så er det ikke alt som passer overens med bremser. Men keskin Kt1 er jo knalltøff, Brock b1 er litt oppbrukt, Gs bildeler har en del tøffe bbs kopi, acev a er jo tøft..neiss, er mye å velge i..
Mads` Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Ja maila litt me felgen garage om bbs rs men tror de blir liitt i dyreste laget:p brock hadde jeg på asconan heen så de utgår! blei dårlig med sparkling igår, utslått av sykdommen..men har tatt med sparkel osv fra jobb så idag må det bli:)
Kjakan Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Framgang her gitt! Blei du ferdig me sparklinga? såg der va ljøs på når ej kjørte forbi! Ken so ska lakke da?
Mads` Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Njaa sparkla en gong, trur det skal ver nok på dissa små bulkane! Henta ny bakluke også Det blir inn på bilspesialisten, vurderte å sprøyte den sjøl da men ekje såå dreven med klarlakken enda!
Mads` Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Har kjøpt felger! 8,5x17 10x17 Azev A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå