Janthomas Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 bilen er i fredrikstad i 14dager fremover pga jeg jobber her:) fullt mulig å kikke på den her!
Janthomas Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 ser for meg bud over 50! har brukt langt over det på den!
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 kan også være interessert i innbytte! kom med evnt forslag!
Janthomas Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 bump, Har sprekt bunnpanna(ingen skader ellernoe på motor, er liten sprekk så kan fint kjøre med den men må bare passe på etterfylling), så kan gå ned litt på prisen om det er noen interesserte!
Janthomas Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 kan også ta innbytte i Enduro muligens (skiltet)! 450 +!
Janthomas Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Bilen vurderes nå solgt litt rimeligere enn det jeg egentlig er villig til pga en økonomisk smell, går til første som kommer med 42000,-! Etter å ha tittet litt rundt så virker dette som en meget rimelig pris for denne bilen! Eneste som må gjøres er et bunnpanne bytte, og skifte framdekk (pga rister litt) så har man sprek og frisk bil i mange år! kan også få med vinterdekk om ønskelig (har ikke brukt den på vinterstid selv etter rustoperasjonen)! Må kontaktes på pm da TLF er kaputt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå