Halbakken Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Da skal jeg snart starte opp M50 motoren, denne ble sist startet for ca 2 år siden. Er det noe jeg bør tenke på før jeg starter? Noe som bør gjøres for at ting ikke skal gå helt til helvete?
Hauso Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Bra batteri. Du kan også skru av toppdeksel og ha oppi litt olje på diverse steder kanskje:) muligens startgass.
Morty999 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 tror ikke du trenger å gjøre så mye, bare å ha strøm nok så starter den nok med engang. 2 år er ikek så mye igrunn,, du kan jo bytte olje, men husk å kjinne opp oljetrykk da før du starter den, (koble ifra ett eller annet så den ikke starter)
Dørhåndtaket Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 min stod i 6mnd å tikka som FAEN... jeg brukte først en billig olje(10w40 mineral) lot bilen gå seg varm... så tok jeg oljeskift til 5w40 tok meg en tur ut på vinterføre og brukte motoren litt... da var min helt tikkfri:))
hao Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 muligens startgass. Hold deg langt unna startgass. Den kan da starte umiddelbart og ruse seg lenge før du har fått oljetrykk eller i det hele tatt olje rundt om i systemet.
evi Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Bensin er jo ferskvare, så det kan man jo helle på en skvett med. Men tviler på at den har rukket å bli dårlig på 2 år?
andrE36as Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 tror ikke du trenger å gjøre så mye, bare å ha strøm nok så starter den nok med engang. 2 år er ikek så mye igrunn,,du kan jo bytte olje, men husk å kjinne opp oljetrykk da før du starter den, (koble ifra ett eller annet så den ikke starter) Er ikke det bare å kjøre den par gang på startmotoren?
Dørhåndtaket Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 tror ikke du trenger å gjøre så mye, bare å ha strøm nok så starter den nok med engang. 2 år er ikek så mye igrunn,,du kan jo bytte olje, men husk å kjinne opp oljetrykk da før du starter den, (koble ifra ett eller annet så den ikke starter) Er ikke det bare å kjøre den par gang på startmotoren? min går ikke et PAR ganger før den har starta:)
andrE36as Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Du vrir og nøkkelen til den tar tak og så slipper du, har gjort det flere ganger..
ehrnst Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Bytt olje, hel litt over kamene også. Ta av coilene å kinn motoren til oljetrykkslampen slutter å lyse. Start motor
Mikael-B Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Bytt olje, hel litt over kamene også.Ta av coilene å kinn motoren til oljetrykkslampen slutter å lyse. Start motor As simple as that
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå