Hauso Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Først må du få start på kjerra;) Gikk bilen når du satte den fra deg? Sikker på at du har nok strøm? Starteren kan ha satt seg, prøv å banke på den med en hammer. Batteripoler/jordinger kan være løse/irra/rustet. Ha litt startgass i før du prøver å starte. Kommer den ikke da, med gnist, bensin og luft så er det noe annet. Du må gjerne også helle på så mye fersk bensin du får på. Gammel bensin tenner dårlig.
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Først må du få start på kjerra;) Gikk bilen når du satte den fra deg? Sikker på at du har nok strøm? Starteren kan ha satt seg, prøv å banke på den med en hammer. Batteripoler/jordinger kan være løse/irra/rustet. Ha litt startgass i før du prøver å starte. Kommer den ikke da, med gnist, bensin og luft så er det noe annet. Du må gjerne også helle på så mye fersk bensin du får på. Gammel bensin tenner dårlig. Den kjinner fint, og motoren går rundt. så ikke starteren som er gåen. går over alt av kabler nå, men den får ikke noe bensin. Så sier eieren av bilen at den ikke gir bensin så lenge den ikke får gnist. Kan ikke helt få det til å stemme? Han som sier den ikke får gnist, men skal dobbeltsjekke imorgen om det faktisk stemmer.
OrjanBmw Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 bilen skal få bensin uansett om den ikke får gnist, men gnist uten bensin hjelper lite mål strøm på bensinpumpe, eventuelt sjekk filter og ledninger. hvis det er lite bensin på bilen kan denne ha fått kondens el.l. og vil derfor ikke fyre, ville da tappet tanken og fylte på bensin med kondensfjerner, må da kjinne litt før du får start.
hypah Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Sjekk relé til bensinpumpe og ecu.. Evt veivakselsensor, men da skulle den vel fått bensin. Hører du bensinpumpa går? Min startet etter 3 år med like gammel bensin etter bytte av lambda, bensinpumpe og system relé.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
KennethW Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Men satt også å stussa på en ting til : Jeg har absolutt ingen peiling på stereoanlegg og slikt. Åssen er det å koble opp to subber til en monoblokk forsterker? Bare fått for meg at Monoblokk er liksom kun til et element. Men vet liksom ingenting. Greia med mono er at du aldri vil kunne lytte til stereo med en slik forsterker. Ligger i ordet "mono", som betyr enkel. Kan putte på hva du vil med forbehold. Joda, stapper jo ikke i 3 subber, og 2 6x9 høytalere. Men kunne tenke meg 2 subber, og egen forsterker for 6x9. Så lenge det spiller så er det ikke så nøye Nei, selvfølgelig ikke. Er bare å montere en forsterker til det, til de 6x9'erne du vil ha. Subbene på blokka og forsterker #2 til diskant og mellomtone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå