Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei!

tenkte og selge unna litt, da jeg har lyst på nye felger til den nye bruks bilen:)

ett sett 15" bbs rz 378 krysseik FELGER (uten dekk), med brei kant! et 15, tror de er 7" eller 7,5" breie. (4-100)

bmw m3 felger med dekk, 5-120, har desverre ingen spesifikasjoner, da jeg nesten ikke har sett på dem. de fulgte med bilen da jeg kjøpte den, så de gikk rett fra bagasjerommet og inn i garasjen..

har også en turbo, som er i ny tilstand har desverre ingen spesifikasjoner på denne heller. eneste jeg vet er at den har sitti på en 3.0 liter diesel (Mini buss) mangler, WG men har noen flenser og greier

veit ikke hva dette har for noe verdi så kunne godt tenkt meg bud på PM eller kontakt meg på tlf. 400 90 991

er ikke felgene på bildene men like, har vært litt sløv men bilder men kan ordne med bilder av de jeg skal selge om du er inrt!

gywgwva8ss9il2wjry02.jpeg

koyw36kbowb9cn2mi9ec.jpg

8c6b53vgv2vieztw7f9k.jpg

Skrevet

hehe takk for at du svarer for meg:P de passer rett på ja for de har sitti på min e36. dekkene går en sommer til tenker jeg. om de er org. tørr jeg ikke svare på. men aner ikke hva sånt har for noe verdi. har sett m3 hjul ligger ute fra 4000 og oppover. kom med bud:)

Skrevet

Finner du ut litt mer om M3 felgene? Skulle gjerne visst dimensjoner, om de er originale og stand før man evt byr.......bilder hadde heller ikke skadet

Skrevet

ett sett 15" bbs rz 378 krysseik FELGER (uten dekk), med brei kant! et 15, tror de er 7" eller 7,5" breie. (4-100)

Er litt grønn på dette, men passer disse på prefacelift e30 uten valsing?

Pris?

Skrevet

Hmm.. Om du trenger og valse veit jeg ikke, men er iallefall 4-100. jeg hadde planer om å sette på de felgene på en polo jeg hadde. Da gikk skjermene kant i kant med felgene:) pris veit jeg ikke:p noe som jeg har glemt å nevne der oppe er at felgene har vært på retning og dreing, så de skal være rette og fine nå, det som en gang var kant kjørt er nå dreid bort:) rett føre jul bestilte jeg de 3 siste senter koppene til de fra bbs fabrikken. Og var heldig og fikk ett lokk fra autogrip, så mangler en 6 kant mutter.. Felg kanten bør poleres opp og en skikkelig vask på sentrert av felgene:)

Knastaksel - skal se på det så fort jeg får tid! Skal også ta noen bilder å legge ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...