MeSs Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Som topic sier, BBS CH 004. 19x8.5 et35! Dekka er kinadekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Du må jo nesten ta et utgangspunkt i hva de har kostet deg... legg de ut for en pris du ville vært fonøyd med, så får du fort tilbakemeldinger på hva andre ønsker å betale for felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Ikke betal formye! Vil si det ikke er særlig marked for de felgene lengre.slet lenge med å selge ett sett jeg hadde, måtte ned i 8500kr med nye dekk. Har lagt ett sett på finn.no i gud vet hvor lenge til 9000kr, med utslitte dekk. Vil si strøkne får du 6000-8000kr med dekk.... (da får man de solgt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 6-8000 er jo.ingenting.. får vente med å selge mine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hadde 4 stk 8,5"x18" med nesten nye Dunlop Sportmaxx som jeg i sommer fikk solgt for 14.000. De var strøkne, behandlet med Swissvax Autobahn etc. Bruktmarkedet er ødelagt da folk ofte vil bare ha størst mulig hjul for minst mulig penger og ikke verdsetter kvalitet... Latterlig liten forskjell i bruktpris på billigfelger som flasser og blir fort stygge kontra kvalitet som kan vare evig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå