Gå til innhold

e34 m20b25 - ombygging te M5 :) nå med skikkelig svev :P

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spørsmål. jeg har satt sammen 1 mellomaksel av 2 forskjellige aksler. går d ann å sette disse feil sammen ??

Ja, du kan faktisk risikere å få kast i mellomaksel - hvis du er uheldig....

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Spørsmål. jeg har satt sammen 1 mellomaksel av 2 forskjellige aksler. går d ann å sette disse feil sammen ??

Ja, du kan faktisk risikere å få kast i mellomaksel - hvis du er uheldig....

Fanken au, hele bilen rister når e kjører med den, regner med d kommer derfra :S

Skrevet

Mellomakselen blir balansert som en ferdig del. Om du monterer sammen to deler som ikke har vært montert og balansert før, vil du få kast, med mindre du er superheldig :) (som du ikke var i dette tilfellet)

Skrevet
Mellomakselen blir balansert som en ferdig del. Om du monterer sammen to deler som ikke har vært montert og balansert før, vil du få kast, med mindre du er superheldig :) (som du ikke var i dette tilfellet)

Liker ikke :-(

Skrevet

Jeg har bygget sammen mange mellomaksler med heldig utfall. Hvis jeg var deg, så hadde jeg tatt akslingen ned igjen, og sjekket den for lodder. Ofte er det bare ett lodd, så hvis det er det - prøv å monter delene sammen igjen, med feks 180 grader forskjell.

ta gjerne noen gode bilder av akselen når du har den nede neste gang...

Skrevet
Jeg har bygget sammen mange mellomaksler med heldig utfall. Hvis jeg var deg, så hadde jeg tatt akslingen ned igjen, og sjekket den for lodder. Ofte er det bare ett lodd, så hvis det er det - prøv å monter delene sammen igjen, med feks 180 grader forskjell.

ta gjerne noen gode bilder av akselen når du har den nede neste gang...

tenkte e skulle prøve litt forskjellig, litt stress med å ta den opp å ned men må jo gjøres ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...