Pedi Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Spørsmål. jeg har satt sammen 1 mellomaksel av 2 forskjellige aksler. går d ann å sette disse feil sammen ?? Ja, du kan faktisk risikere å få kast i mellomaksel - hvis du er uheldig....
KnutNilsen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Spørsmål. jeg har satt sammen 1 mellomaksel av 2 forskjellige aksler. går d ann å sette disse feil sammen ?? Ja, du kan faktisk risikere å få kast i mellomaksel - hvis du er uheldig.... Fanken au, hele bilen rister når e kjører med den, regner med d kommer derfra :S
KnutNilsen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Yup, there you go... er d noen merker eller lignene som man kan se ossen d settes sammen riktig?
Mikael-B Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Mellomakselen blir balansert som en ferdig del. Om du monterer sammen to deler som ikke har vært montert og balansert før, vil du få kast, med mindre du er superheldig (som du ikke var i dette tilfellet)
KnutNilsen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Mellomakselen blir balansert som en ferdig del. Om du monterer sammen to deler som ikke har vært montert og balansert før, vil du få kast, med mindre du er superheldig (som du ikke var i dette tilfellet) Liker ikke
Pedi Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Jeg har bygget sammen mange mellomaksler med heldig utfall. Hvis jeg var deg, så hadde jeg tatt akslingen ned igjen, og sjekket den for lodder. Ofte er det bare ett lodd, så hvis det er det - prøv å monter delene sammen igjen, med feks 180 grader forskjell. ta gjerne noen gode bilder av akselen når du har den nede neste gang...
KnutNilsen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Jeg har bygget sammen mange mellomaksler med heldig utfall. Hvis jeg var deg, så hadde jeg tatt akslingen ned igjen, og sjekket den for lodder. Ofte er det bare ett lodd, så hvis det er det - prøv å monter delene sammen igjen, med feks 180 grader forskjell.ta gjerne noen gode bilder av akselen når du har den nede neste gang... tenkte e skulle prøve litt forskjellig, litt stress med å ta den opp å ned men må jo gjøres
KnutNilsen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 ingen plass å holde på med den lengere :/
KnutNilsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Blir ikke salg likevell beholder verkstedet alikavell og fårtsetter med mekkinga når e får ferdig båten
KnutNilsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Blir ikke salg likevell beholder verkstedet alikavell og fårtsetter med mekkinga når e får ferdig båten Fikk i Posten !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå