zandzpider Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Skal selge min BMW E36, 316 1997 Compact og lurer på hva i alle dager jeg kan forvente av pris. Jeg kjøpte den for 14k i oktober (da var den ikke EU-Godkjent) Ting som er gjort i det siste: - EU-Godkjent rett før desember i fjord. - Oljeskifte - Oljefilter - Viftereim - AC Reim - NGK? Platinum plugger (x4) - Foringer på forstillinga (ytterst og innerst) - Nye bremseskiver forran - Nye bremseklosser forran - Pusset opp / smurt opp og byttet monterings-kit på bremsene bak (samt bremsekraft forsterkere er nye) - Ny eksospotte - Bremserør bak er byttet - Nye ABS Sensorer forran - Nye bremseslanger forran (ved hjulene) - Ny m3 girkule Ingen feilmeldinger eller noen feil med bilen annet enn en sprekk nederst på frontruten (ved førersiden) Bilen har gått 226k. Det følger med anlegg: - CD Spiller (med mp3 støtte og flere farger) - Orginal høytalere - 2600W Subwoofer forsterker (brokoblet) - 2x 12" Subwoofer i bagasjen - Sikring / alt er kablet ferdig til bruk Skal skaffe flere bilder av bilen (og bytte ut bilde der bilen er på service ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Det er så å si ingen rust på bilen. bitteliten rustflekk på høyre skjerm forran. (helt på kanten av hjulbunnen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå