simenb Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei, jeg hadde en lite uhell og kjørte av veien så knuste frontfanger og dermed ble tempføler rivet av koblingensin, men fant føleren i luftekanalen og kobla den til igjen, men den funka ikke, føleren viser som den vil, er det noe jeg må resette eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Syns huske at du må koble + og - riktig Prøv å koble om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 har prøvd det:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Sikker på at du har rette ledningen da? Flere kontakter under der som ligner hverandre. Eller er det ledningene som ble revet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 hmm, tror det. Den passer rett på de koblingene og finner ingen andre og plugge de i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Syns huske at du må koble + og - riktigPrøv å koble om Er bare en motstander. Kan ta litt tid før den oppdaterer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 hmm, hvor lang tid da? har vel hvert sånn en uke eller mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Skal ikke ta lange tiden før den er i gang. Husker når jeg byttet ut min også og når den sto over natten funket den fint:) Du kan jo se om det er brud i en leding et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 prøv å koble fra obc mens det er strøm på den så koble den i igjen, det funka til meg Ellers må du sikkert bytte føleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Har nå kjøpt ny føler, har bare koblet av den gamle jeg hadde for en stund siden. og uten noen føler koblet til så viser den 37- men når jeg koblet til ny føler så viste den 29 eller 30 minus. Er jo ikke riktig det heller. Har prøvd å bytte om på ledningene og de ser hele ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Har nå kjøpt ny føler, har bare koblet av den gamle jeg hadde for en stund siden. og uten noen føler koblet til så viser den 37- men når jeg koblet til ny føler så viste den 29 eller 30 minus. Er jo ikke riktig det heller. Har prøvd å bytte om på ledningene og de ser hele ut. Husker at det tok litt tid før det virket til meg også. Usikker på hvor lenge. Bare at jeg ble veldig skuffet etter å ha montert og veldig glad når jeg senere oppdaget at det virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 hmm, hvor langt tid ca? Lot vel min stå over natta men den var fortsatt 30- men det var jo bedre enn 37- minus som den viser uten føler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hvis den ikke resetter seg over natta. prøv som "Tiseth!" sier å koble den fra, eller koble fra -polen på bat. en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Lot vel min stå over natta men den var fortsatt 30- men det var jo bedre enn 37- minus som den viser uten føler:P Du ser i alle fall det positive i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå