Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å søke å finne litt om dette me var ikkje so lett å finne rett svar så om noen har gode svar eller ein ide om ka so kan jer det eller koss eg kan finne det vore fint :)

ja har sotte ein m20b25 motor fra ein e34 i ein e30 325, brukte lednings nett fra gammle 325 motoren og etter det får eg ikkje gnist, men den gammle motoren hadde ikkje den føler framme med reim hjulet, men den motoren fra e34 som står i no har den, men ledningen som går fra den kor skal dei egentli eg har ikkje dei tilkoblet noken plass var ikkje nåke plasser å sette dei på orgniale 325 ledningsnettet?

for gammle motoren hadde 2 følere på girkassen å dei har eg fortsatt på å tilkoblet men er ikkje gnist.

Skrevet

sjekk om følerne er ødelagt med å prøve å låne noen som er like. Eller det kan være den sikringa på siden av hovedkabelen som går fra batteriet den tynne ledningen ved siden av:) eller er du sikker på at du har satt i ett svinghjul som er beregnet med di følerne eller ett som det ikke er beregnet til følerd. Håper du blir hjulpet nå:)

Skrevet

Det virker som om du har en prefacebil, og har satt en facelift motor i denne.

Ledningsnettet og hjernene er vel forsjellige fra hverandre. Du må vel strengt tatt ha ledningsnettet og hjerne fra en facelift bil for å få det til å fungere optimalt.

Disse skilles lettest fra hverandre slik:

Facelift har ikke følere på girkassen (men preface har)

Facelift har føleren på framsiden av motoren

Hjernene har ulikt nummer, men jeg husker ikke forsjellen.

Skrevet

tviler på at det er merkbart forksjell med preface vs facelift nett på en helt vanlig m20b25. jeg har kjørt begge deler på vinterbilen min i år (e30), merka ingen forksjell - dette på e34 facelift m20b25 med uvist km stand.

du kan jo også bruke e34 nettet, om du har mulighet. da blir det jo slik det "skal" være. da må du i værste fall trikse med 3 ledninger. eller du er heldig å slipper å trikse med noen. er litt forskjellige erfaringer på den biten.

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...