singh.e91 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hei. Da er jeg tilbake igjen til Bmw etter ett par andre Vw Audier og ikke minst en Land Rover. Har kjøpt meg en 1998 modell E46 318i sedan.Bilen er rett å slett STYGG! mye overflaterust og ikke minst så har forrige eier prøvd å lakke nesten hele bilen i rødt med sprayboks. Planen min er å sette inn en komplett 2000modell bmw m5 v8 400hk motor. Jeg har komplett av motor,drivværk,girkasse,ledningsnett osv. Har nå sittet i hele kveld og søkt litt om noen har gjort dette før meg og evt om man må være millionær for å få dette til eller om vi klarer oss med noen 90 100000 ett eller annet. Har bygget ett par biler men det er kun show no GO! nå er det nok engang for alle og nå skal det bygges en "banebil" som ser ut som en "vanlig" 318 men med V8. Vil motor passe rett inn eller må jeg flytte på torpedovegger osv osv? må nok lage nye motorfester(det er jeg klar over;P)? Er egentlig GANSKE blå når det kommer til motor så dette skal bli morro. evt hvis ikke dette går hva annet kan man gjøre for å få 500 600hk i en e46? Takk på forhånd All hjelp, Info, bilder, tråder osv osv tas imot. Pleas hold dere til saken da jeg virkelig vil begynne fort som fy:P:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 SS Performance har jo bygd en. De har brukt Hartge motorfester, bunnpanne og grenrør. Både Hamann og Hartge bygde E46 med S62 for noen år tilbake. Av andre løsninger for å få 5-600hk er vel M50 turbo og S54 kompressor/turbo de som henger mest på greip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå