Bengt Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Hei! Jeg har et sett med xenon lykter som jeg tenkte å lufte salg på. Det er orginale xenon, hvor høyre lykt er mer som en "delelykt". Staget til høydejustering er knekt på denne, og jeg har gjort forsøk på å dele lykta for montering av alustag. Gikk ikke så bra og lykta bærer preg av det ... Leste i ettertid at 2002 lyktene ikke lar seg dele pga. limet. Venstre lykt er velfungerende og i god stand. Alt av pærer og ballast følger med. Har også montert hvite ringer fra Gs i begge to. Har som overskrifta sier stått i en 2002 modell. Bud ønskes - ikke skambud dog, da dette er orginale Hellalykter!
Bengt Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Notert! Blir nok stående noen dager, så får vi se hva som skjer:-)!
Bengt Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Hehe, ja det var ei saftig økning ! Uansett notert!
Bengt Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 1400 er foreløpig bestenotering ! Bilder vil bli lagt ut i løpet av morgen ettermiddag...
Bengt Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Bildene ble ikke super, men venstre lykta er som sagt hel og pen. Den høyre har som dere ser ligget for lenge i stekovnen:)! Avslutter budrunden i morgen klokken 16:00. Høyeste bud får tilslag, og kjøper får PM for videre avtale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå