BilBruker Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hvis det er deg jeg byr mot så kommer du aldri til å vinne med mindre jeg dør. Hahaha, virket fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Det vil jo vise seg... Som sakt, bare å ta kontakt så skaffer jeg delene hjem uten masse frakt og moms, å du slipper å bli overbydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Tror jeg står over å risikere at tollen tar det fra deg fordi du skulle unndra moms, spesielt når jeg aldri har sett denne delen til salgs før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Må jo seff betale moms. men slippre så mye frakt å ikke tollgebyr. Hmm, nå ble jeg forveten. må sjekke ebay i kveld da muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 var dette face eller preface?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Preface, men har til facelift også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 tenkte på di nye jeg..... går utfr di er 100% strøkne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Sjekka de litt å de er ikke helt nye, har sikket vert montert får de var litt skittne på baksiden. Men det er de beste starteclyktene jeg har hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 opp til topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Byr deg 3000 ,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå