E21 motor-ola Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Detter er en -84 323i M?.. bens.pumpa går ved tenning(noen sek.) motor går rent og pent på den lille bens. som bli tilført, i få sek. Hjernen får strøm, men begynner ikke "jobben" motoren starter på samme måte uten at hjerne er tilkoplet... Noen kloke hoder der ute som har noen løsning på dette?
Hauso Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hender jo det, at ecu tar kvelden, men da får man vel som regel ikke star, eller den går som en bøtte med dritt.. Sikkert ikke så lett å få tak i ecu til bilen din heller ser jeg for meg, uten at jeg vet noe om det;p
E21 motor-ola Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Har du/dere noe annet forslag til feil....?
janerik171187 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 kan hende jeg har en ecu liggende om du hadde gitt meg nummeret på den du har
E21 motor-ola Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Takk for svar ang. hjerne, men har allerede fått en på vei i posten Men er fremdeles takknemlig for flere forslag til feil, er det noen som kan si hvilken komponent i motoren som gir "beskjed" til hjernen at "nå kan du begynne å jobbe" ? mvh Frustrert nybegynner i m20b23 klassen
E21 motor-ola Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Ingen der ut som KAN disse motorene bedre enn meg?, noen forslag til feil? Har ikke fått min "hjerne" i posten enda, så den feilkilden er ikke testet... Venter i spenning
E21 motor-ola Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Mine antagelser ble idag bekreftet, hjernen var DØD... men takket være god respons her på bimmers fikk jeg tak i en ny mvh tilfreds eier av E21 323i m/E30 M20B23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå