endre88 Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 ja selger et svart skinn interiør til e34. baksetet er dårlig. vet ikke ka som har skjedd der :S får ikke lastet opp bilder så send meg nr så kan eg sende bilder på mms eller noe
BB454BB Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 haha sitteputen som er guffen?? altså skinnet "smelter"? mulig eg kjenner til interiøret
endre88 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 stemmmer det. det sto i en 520 som eg kjøpte knust. bare til og komme med bud det skal vekk
BB454BB Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 hahahaaha gamle interiøret mitt...var DØNN strøkent når eg kjøpte det for 6000.- for 3 år siden! en kompis presterte å ligge ett bilbatteri opp ned i baksetet....dette så eg ikke før dagen etterpå, ergo sitteputen fikk seg en fin dash batterisyre...
endre88 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 hahahaaha gamle interiøret mitt...var DØNN strøkent når eg kjøpte det for 6000.- for 3 år siden! en kompis presterte å ligge ett bilbatteri opp ned i baksetet....dette så eg ikke før dagen etterpå, ergo sitteputen fikk seg en fin dash batterisyre... haha jaja det går bilig no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå