OverKill Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Må være komplett, altså med alt av vaiere i orden !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 500,- Og den er til venstre foran? Motor på den og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Får hele greia komplett, jeg demonterer den fra en dør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Får hele greia komplett, jeg demonterer den fra en dør... Ok, hvor i landet holder du til a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Oslo. Bor noen timer unna og har ikke noe planer om innover til hovedstaden med det første heller. Kan du sende med posten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Det kan ordnes. tar resten på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Det kan ordnes. tar resten på pm Hei, beklager men jeg fikk tak i en vindusheis her i nærområdet. Tar kontakt igjen hvis den ikke skulle passe. Mvh Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå