Yngve Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Vennligst ikke lag en lang diskusjonstråd av denne. Kom og se på bilen/ ring meg om du er seriøst interesert. Det står GODKJENT OMBYGGET TIL 2.3 M3 i vognkort. Tlf 91636229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 ................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Faen at det er så langt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Tss, det er bare en liten "svipptur" det:). Til alle håpefulle pm, bilen er ikke strøken, du finner garantert noe rust, men ikke noe uoverkommelig . Og nei, det er bare å glemme å få med m3 skjermer til denne prisen. Bytte er i utgangspunktet u-interesant, men kom gjerne med forslag. Da er eg reist på jobb, og er ikke tilgjengelig på tlf de neste 2 ukene. Mvh Yngve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 lyst på e46 m3? kan ta denne og 390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 lyst på e46 m3? kan ta denne og 390 Skal ærlig inrømme at lysten er der, men eg får vanskligheter med å forsvare innkjøp av flere leketøy i heimen nå. Så desverre, men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Sku kansje ha sett på denne yngve,ska ta meg en runde utom når du kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Berre til å ta turen, er tilbake tirsd 21/2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå