bmw-E30 Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 noken som veit kor dei selger god sotefilm? Kjøp skikkelig film, f.eks den Riis Bilglass bruker fra Solfilmgruppen. Du kan bestilla film hos Byrået på Stord kansje da ja! har ikkje riis bilglas avdeling på stord då ? Jo dei har avdeling på Heiane, men trur ikkje dei e begynt med solfilm der endo.. Men du kan sikkert bestilla film via dei og
Jens Andreas Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 går opp der og hørrer eg! takk tor svar !
Jens Andreas Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 var utom og kjikka i dag! no va dei tilbake fra ferie, og bilen va komt i lakkboxen! så det nermer ser no! gleder meg som ein unge! får svinge litt oftere utom og knipse bilder, og få sjå kva dei har gjort ! veit ikkje ka som sjedde her! men kom vist opp i ein ny tråd! her er det vertfal på rett plass!
Jens Andreas Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Her har dei fått på fulleren, og er vel begynt nedpussing. Så har dei lakert under panser, bagasjerom og inni dører. får berre beklage at noken av bildene blei skikklig dårlege! så her er vel bilen meget klar for lakering! :D' Han snakka om å lakere bilen i dag eller i måro. får fera ut i måro og kikka korleis det går! er vel ikkje lenge til den er klar nå!
kapiox Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Blir bra nå Jens! Få da i gong no, så hive med bilen på hengaren å får driten sammen ! Ps: Nice Rims
tommyheimberg Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Blir bra det here nå Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Jens Andreas Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Blir bra nå Jens! Få da i gong no, så hive med bilen på hengaren å får driten sammen ! Ps: Nice Rims blir forhåpentli vis litt e30 siging før sommaren e heilt øve då kapi! blir jø nøgd for å heva den litt for å få den på hengeren dao...
Jens Andreas Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Blir bra det here nåSent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 ja! håper vertfal på da! kjekt folk følger med!
Jens Andreas Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 fant eit bilde til eg hadde glemt å lagt ut!
Jens Andreas Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Har då vore ute å kikka i dag, og dei hadde fått lakk på bilen! så blir da litt våtsliping, så va vist bilen klar i mårrå! får legga ut noken bilder litt seinare!
terminator Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ser bra ut dette! Har alltid likt e30 4 dørs. Skulle fått deg noen heftige kant-felger, nå som du har laga plass til det.
Jens Andreas Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Ser bra ut dette! Har alltid likt e30 4 dørs. Skulle fått deg noen heftige kant-felger, nå som du har laga plass til det. takk for det! har noke for 4 døren eg og! blir da nesta sparepunkte da! rs elns!
Jens Andreas Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Gratulerer med lakk, hvilken farge er det? her er dei bildene eg låvde! litt seint menmen! fargen er nokk marrakesh brun! blei forelska i den fargen! Ganske fornøgd me resultate! no blir da å få bilen sammen igjenn, så tildake for våtsliping. kjekt folk følger med!
hermanoo90 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Nice! Deilig å få ny lakk på, er en ubeskrivelig herlig følelse, følger så klart med!
Jens Andreas Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 Nice! Deilig å få ny lakk på, er en ubeskrivelig herlig følelse, følger så klart med! herli ja! heilt fantastisk! bilen blei jo plutsli "ny"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå